L'escavazione di u terremotu serà aduprata in a custruzzione di strade è pavimenti

L'escavazione di u terremotu serà aduprata in a custruzzione di strade è pavimenti
L'escavazione di u terremotu serà aduprata in a custruzzione di strade è pavimenti

Hè previstu d'utilizà l'escavazione raccolta da u situ di detritu, chì hè stata creata in 11 punti diffirenti in 47 pruvince da u Ministeru di l'Ambiente, l'Urbanizazione è u Cambiamentu Climaticu, per riparà e strade dannighjate in i zoni di terramoti, è per custruisce pavimenti è camini. E misurazioni di l'amianto sò realizate nantu à campioni pigliati da i detriti in i laboratorii ambientali mobili situati in situ da u Ministeru.

L'escavazione, chì hè stata creata per via di e distruzzioni in 6 pruvince affettate da i terremoti di magnitudine 7,7 è 7,6 chì anu accadutu in Kahramanmaraş u 11 di ferraghju, serà aduprata in a riparazione di strade dannighjate è in a custruzzione di marciapiedi è camini.

Durante i studii di valutazione di danni realizati da u Ministeru di l'Ambiente, l'Urbanizazione è u Cambiamentu Climaticu in 11 pruvince affettate da i terremoti, 8 milione 1 mila edifici sò stati inspeccionati da l'728 di marzu, è hè statu determinatu chì 227 mila 27 edifici sò stati demoliti. demolitu subitu è ​​assai dannatu.

In questu cuntestu, a rimozione di detriti in l'edificazioni demolite, l'operazioni di demolizione in quelli chì saranu demoliti immediatamente è assai danni sò realizati in modu cuntrullatu.

In particulare, i naufragi di l'edificazioni distrutte sò eliminati da piglià precauzioni in modu chì ùn dannu micca l'ambiente è l'acqua sotterranea in u quadru di a legislazione pertinente.

L'escavazione caricata nantu à i camioni hè scaricata à i siti di discarica di detriti.

L'irrigazione cuntinuu hè fatta cù sprinklers in l'area di demolizione è casting. E misurazioni di l'amianto sò realizate nantu à i campioni pigliati da i detriti in i laboratorii ambientali mobili situati in u campu da u Ministeru.

In questu quadru, i siti di dumping di detriti sò stati creati in 11 punti diffirenti in 47 pruvince da u Ministeru.

Quì, l'excavazione cullata hè trattata in una manera chì ùn dannu micca l'ambiente. E petre grandi sò frantumate, ridotte è dispunibuli per u riciclamentu per mezu di trituratori posti in tutti i campi.

Hè previstu chì i materiali riciclati da l'excavazioni seranu utilizati in a riparazione di e strade danatu in i zoni di u terrimotu, è i residui rimanenti, cum'è u cimentu è i mattoni, seranu usati in a custruzzione di pavimenti è camini.