Quandu hè a data di liberazione di a stagione 3 di Vikings: Valhalla?

L'aghjurnamenti di a versione di a stagione di Vikings Valhalla, i ghjucatori spara è più x
L'aghjurnamenti di a versione di a stagione di Vikings Valhalla, i ghjucatori spara è più x

Avemu una grande nutizia per sparte nantu à Vikings: Valhalla stagione 3 in streaming in Netflix, è ùn hè micca tuttu bonu. Allora ùn hè micca cusì male, ma hè ciò chì hè.

Vikings: Valhalla torna in Netflix per a so seconda stagione u 12 di ghjennaghju di u 2023, è i fanni sò di novu obsessionati cù a serie di fiction storica piena d'azzione. Dopu avè vistu ottu novi episodi, sarete prontu per ottu episodii più in Vikings: Valhalla stagione 3.

A seconda stagione principia dopu à a battaglia di Kattegat, chì hà sbulicatu a speranza di u trio di eroi di a serie è hà cambiatu i so modi. Avà sò fuggitivi in ​​Scandinavia è devenu affruntà finu à quandu sò disposti à andà.

Avemu spartutu tuttu ciò chì sapemu finu à avà nantu à a stagione 3 di Vikings: Valhalla, è aghjurneremu sta storia mentre sapemu più nantu à a nova stagione. L'ultima aghjurnazione hè stata u marti 14 di marzu di u 2023.

Vikings: a stagione 3 di Valhalla hè ghjunta

Per furtuna, i fanali ùn anu micca bisognu chì a stagione 2 serà l'ultima stagione di a serie. Inseme cù u rinnuvamentu di a seconda stagione, Netflix hà ancu rinnuvatu Vikings: Valhalla stagione 3. Questu assicura chì almenu ottu episodii più sò in strada dopu a stagione 2.

Vikings: a linea di trè stagioni di Valhalla hè stata in vigore da quandu a serie hè stata annunziata, postu chì Netflix hà cullatu 2019 episodi in nuvembre 24. Quandu a prima stagione di ottu episodi hè stata prima in ferraghju 2022, era chjaru chì 24 episodi seranu spartuti. un terzu. Netflix ùn hà micca revelatu u destinu di a serie dopu a terza stagione.

Ancu s'ellu era digià cunnisciutu, Netflix hà annunziatu novu ghjovi 16 di ferraghju chì a serie hè stata rinnuvata. Scuprite u tweet sottu cun un video divertente:

Cast di a stagione 3 di Vikings: Valhalla

Ùn sapemu micca u cast sanu di Vikings: Valhalla a stagione 3, ma avemu spartutu tutti quelli chì sò stati cunfirmati è hè previstu di vultà per a stagione 3.

  • Sam Corlett cum'è Leif Eriksson
  • Leo Suter cum'è Harald Sigurdsson
  • Frida Gustavsson è Freydis Eiriksdottir
  • Bradley Freegard cum'è u rè Canute
  • Laura Berlin cum'è Emma, ​​​​Regina di Normandia
  • David Oakes cum'è Earl Godwin
  • Bradley James cum'è Lord Harekr
  • Marcin Dorociński cum'è u Saggio Grand Prince Yaroslav
  • Sofia Lebedeva cum'è Elena
  • Nikolai Kinski cum'è l'imperatore Rumanu
  • Florian Munteanu interpreta George Maniakes
  • Tolga Safer cum'è Kurya
  • Joakim Nätterqvist cum'è Birkir
  • Goran Visnjic cum'è Prugna Rossa

Serà interessante se è cumu si riportanu i caratteri uccisi in a stagione 2, cumpresu Jóhannes Haukur Jóhannesson cum'è Jarl Olaf Haraldsson, Hayat Kamille cum'è Mariam è altri.

Ricunnoscemu ancu un novu caratteru chì si unisce à u cast di a stagione 3, questu hè Goran Visnjic. Ne parlemu !

Quale sarà u ghjocu Plum Red in Vikings: Valhalla stagione 3?

In casu ùn avete micca intesu a nutizia, Netflix hà annunziatu cum'è una sala d'emergenza è veteranu Timeless in ghjugnu 2022. Goran visnjic Vikings: Valhalla si unisce à a stagione 3 cum'è u babbu di Leif Eriksson è Freydís Eiríksdóttir, Erik the Red. Deadline chjama u cast un "arcu pluriennale", suggerendu chì Visnjic resterà à bordu se a serie hè rinnuvata per stagioni successive.

Quandu avemu scuntratu Erik u Rossu in a stagione 3, vive in esiliu in Groenlandia per i crimini chì hà cummessu prima in Islanda è Norvegia. I fans duveranu prestu guardà a stagione 2 per vede se a so ghjunta hè stata stufata è ciò chì a prossima riunione di famiglia puderia significà per Leif è Freydís.

Vikings: Valhalla stagione 3 filmazione?

Sicondu What's on Netflix, a filmazione per Vikings: Valhalla a stagione 3 hà iniziatu in maghju 2022, è a filmazione hà continuatu per tuttu l'estiu. A cronologia di a produzzione ùn hè micca stata cunfirmata da Netflix, ma a filmazione pò esse finita assai prima di a stagione 2 in onda in ghjennaghju 2023. Vale a pena nutà chì Suter è Corlett portanu sempre i capelli longi caratteristici di u so caratteru à a prima di a stagione 2022 in dicembre 2. Ma avà chì hè u 2023, simu sicuri chì a filmazione hè finita.

Vikings: Valhalla a data di liberazione di a stagione 3 hè annunziatu?

Cuntrariu di ciò chì leghje in linea, Netflix ùn hà micca revelatu a data di liberazione di Vikings: Valhalla stagione 3. Fortunatamente, sapemu chì a stagione 3 di Vikings: Valhalla vene in 2024. Netflix hà cunfirmatu questu finu à avà. Siccomu a produzzione hà digià finitu a stagione 2022, aspettemu chì a stagione sia in onda à principiu di 2024.

Francamente, questu hè assai tempu per aspittà per novi episodi, ma hè bonu chì Netflix faci una pausa è ùn lancia micca novi episodi. Accurcerà u tempu d'attesa trà a stagione 3 è a stagione 4 è possibbilmente ancu e stagioni future. Sembra chì puderia esse finu à trè altre stagioni di Vikings: Valhalla in l'opere nantu à Netflix.

Previsione di uscita: ghjennaghju 2024

Quante stagioni di Vikings: Valhalla ci saranu?

Showrunner Jeb Stuart hà dettu à Collider chì pensa à e stagioni in blocchi, cusì anu fattu e prime trè stagioni è avà pensa à fà e stagioni 4, 5 è 6 di Vikings: Valhalla.

"Avemu veramente parlatu di unu, dui è trè cum'è una spezia di bloccu, è allora spergu chì pudemu ghjunghje à quattru, cinque è sei perchè a storia ... Pensu chì a vede quandu vede a Stagione 2 è a Stagione 3. Quasi cum'è un rumanzu. In quantu à certi caratteri, questu hà grandi salti di tempu è crescita. È cum'è un rumanzu veramente grande è grande, hà uni pochi di subtrame chì cuntenenu cose chì ùn senti micca veramente. Sò cum'è leitmotivi chì ùn pudete micca veramente vede, ma di colpu li senti quì ".

Netflix hà ancu annunzià a stagione 4 di Vikings: Valhalla, ma pare abbastanza chjaru chì, se u telespettatore continua, sta serie puderia riempie un vacu enormu in Netflix è resta populari per l'anni à vene. Netflix ùn vole micca rinunzià à quellu spettaculu!