Primu Cuntattu Stabbilitatu per a Stabbilimentu di un Village Turcu Giapponese in l'Area di Terremotu

Primu Cuntattu Stabbilitatu per a Stabbilimentu di una Baia di Turku Giapponese in l'Area di Terremotu
Primu Cuntattu Stabbilitatu per a Stabbilimentu di un Village Turcu Giapponese in l'Area di Terremotu

L'esportatori d'alimenti turchi, chì ùn anu micca pussutu andà fisicamente in Giappone, unu di i più grandi importatori alimentari di u mondu, per quattru anni per via di a pandemia, anu assistitu fisicamente à a più grande fiera di l'alimentariu di u Giappone, Foodex Japan, u 7-10 di marzu è sò tornati in Turchia. cù novi cunnessione di esportazione.

Dichjarà chì u Giappone importa cibo per un valore di 65 miliardi di dollari annu è chì hè unu di i mercati di destinazione per l'industria alimentare turca, u presidente di u Coordinatore di l'Associazioni di Esportatori Egei Jak Eskinazi hà dettu chì anu urganizatu l'Organizazione Naziunale di Participazione Turchia di a Fiera Foodex Japan per 25 anni è ch'elli anu urganizatu una fiera riescita dopu à 4 anni, trasmette ciò chì hà dettu.

Ricordendu chì anu realizatu un Prughjettu TURQUALITY di successu per u mercatu giapponese prima di a pandemia, Eskinazi hà dettu: "Avemu urganizatu eventi di degustazione da menu preparati da prelibatezze turche à gustu giapponese per quattru ghjorni à a Foodex Japan 2023- 48th International Food and Beverage Fair. L'avvenimentu di degustazione di l'oliu d'aliva è l'avvenimentu di sushi di tuna è salmone turcu anu attiratu ancu una grande attenzione. Avemu urganizatu riunioni bilaterali d'affari trà esportatori alimentari turchi è cumpratori giapponesi. "A prumuzione di l'influenzatori giapponesi di i prudutti alimentari turchi hà ancu attiratu una grande attenzione", disse.

"100 dollari di ogni 48 dollari di esportazioni in Giappone hè cibo"

Mehmet Ali Işık, Coordinatore di Prudutti Biologichi è Sostenibilità di l'Associazioni di Esportatori di l'Egeu è Presidente di l'Associazione di Esportatori di Frutti Secchi è Prodotti di l'Egeu, chì hà presidutu a delegazione di l'Associazioni di Esportatori di l'Egeu à Foodex Japan 2023- 48th International Food and Beverages Fair, hà dettu chì a prima cooperazione cù I cumpratori giapponesi era una prova assai longa. Ellu hà dichjaratu ch'elli ponu principià dopu à u periodu, è chì sò cumpratori fideli chì piacenu a cooperazione à longu andà, se a qualità di u pruduttu è di u serviziu hè mantinutu dopu à e relazioni cummerciale.

Rimarchendu chì u settore di l'alimentariu hè in una pusizione forte in l'esportazioni di Turchia in Giappone, Işık hà dettu: "Mentre e nostre esportazioni generali in Giappone seranu 2022 milioni di dollari à a fine di u 619, u settore di l'alimentariu hà ottenutu un successu di esportazione di 291 milioni di dollari. Cum'è l'industria alimentaria turca, simu fieri di fà 100 dollari per ogni 48 dollari di l'esportazioni di Turchia in Giappone. A parte di e nostre esportazioni alimentari in i nostri 146 milioni d'espurtazioni di dollari da a Regione Egea à u Giappone hè; Righjunghji 106 milioni di dollari. I prudutti alimentari rapprisentanu u 72 per centu di l'esportazioni da a Regione Egea à u Giappone. I prudutti di l'acqua, i frutti secchi, i grani, i legumi è l'olii, i prudutti di frutta è verdura, alivi, oliu d'aliva, piante aromatiche medicinali sò i settori in quale simu forti in u mercatu Asia-Pacificu. Turchia hà una esportazione alimentaria annuale di 25 miliardi di dollari. "Avemu u putenziale di aumentà e nostre esportazioni alimentari in Giappone à 500 milioni di dollari à cortu termini è 1 miliardi di dollari à longu andà", disse.

"Village Giapponese-Turcu serà stabilitu in a zona di u terrimotu"

Trà u Giappone è a Turchia in u 1890, u Sultanu Ottumanu II. Dopu à a fregata Ertuğrul, chì hà purtatu u missaghju d'amicizia di Abdulhamid à l'imperatore giapponese Meiji, affondò fora di a costa di Kushimoto à u ritornu è l'accidentu hà risultatu in a morte di 532 marinari, l'amicizia turco-giapponese chì principia cù i sforzi di u I paisani giapponesi di Oshima per salvà i nostri marinari turchi è e campagni d'aiutu di u populu giapponesi, i terremoti di Kahramanmaraş. Allora un novu anellu hè aghjuntu.

U membru di u Cunsigliu di l'Assemblea di l'Esportatori Turchi Birol Celep, chì era in a delegazione Foodex Japan 2023- 48th International Food and Beverage Fair, hà dichjaratu chì, cum'è a delegazione turca, anu dumandatu à i so omologhi giapponesi per u stabilimentu giapponese-turcu per i vittimi di u terremotu. Celep hà dettu: "L'esportatori giapponesi discuteranu u prublema cù u guvernu giapponese. Avemu scontru un accostu assai pusitivu per stabilisce un Village Japanese-Turkish in a zona di u terrimotu cù un prughjettu di 8 milioni di dollari. Averemu una riunione trà u Giappone è a Turchia u 7 ottobre di u 2023, chì copre a cooperazione in i campi suciali è culturali. "Hè una grande opportunità per e relazioni Giappone-Turchia di avè sta riunione in Izmir", disse.

"Ci scuntremu più spessu cù i Giapponesi"

Spieghendu chì anu cuntinuatu u Prughjettu TURQUALITY, chì hà u scopu di rende i prelibatezze di l'Egeu più prisenti nantu à i tavulini di l'Estremo Oriente, assai successu prima di a pandemia, Celep hà cunclusu e so parolle cusì:

"In l'ultimi anni, avemu tenutu avvenimenti memorabili di lanciamentu è ricezione in u scopu di i nostri Prughjetti TURQUALITY in Giappone, Cina, Corea di u Sud è i Stati Uniti. Dopu a pandemia, pensemu à agisce in modu più efficace riattivendu u nostru Prughjettu TURQUALITY in Giappone. Ci hè saturazione è stagnazione in u mercatu di l'Unione Europea. U Giappone hè a terza ecunumia più grande di u mondu è risponde à i so bisogni alimentari attraversu l'impurtazioni. Pudemu aumentà u voluminu cummerciale trà i dui paesi cù TURQUALITY, URGE, Fiere, Delegazioni di Cummerciu è Delegazioni di Procurement. "Avemu da riunisce l'esportatori turchi è l'importatori giapponesi almenu 3-4 volte ogni annu".

"U salmone turcu hà ottenutu un aumentu record di 626 per centu in l'esportazioni in Giappone"

Bedri Girit, presidente di l'Associu di l'Esportatori di Pesche è Animali di l'Egeu, hà spartutu l'infurmazioni chì l'esportazioni di salmone è tonnu turcu anu pigliatu u primu postu cù una quantità di 2022 milioni di dollari in l'esportazione di prudutti alimentari chì valenu 291 milioni di dollari in Giappone in 87. hà nutatu chì anu urganizatu un avvenimentu di sushi cù u tunnu turcu è u salmone à a Fiera Foodex Japan per chì a ghjente pò cunsumà più salmone turcu è tuna.

"Türkiye - U Giappone deve firmà l'FTA u più prestu pussibule"

Sottu a presidenza di l'Associazioni di l'Esportatori di l'Egeu, u Coordinatore di Prudutti Biologichi è di Sostenibilità è u presidente di l'Associazione di Esportatori di Frutti Secchi è Prodotti di l'Egeu, Mehmet Ali Işık, l'esportatori anu visitatu l'Ambasciadore di Turchia in Giappone Korkut Güngen è hà dichjaratu chì ci hè una grande svolta in i prudutti acquatici, frutti secchi. , i settori di pasta è oliu d'aliva in u mercatu giapponesi, per quessa, anu dumandatu l'implementazione rapida di l'Accordu di Liberu Cummerciu, chì hè in negoziazione trà i dui paesi.

L'ambasciadore Güngen hà dettu; Ellu hà dichjaratu chì i stori d'amore giapponesi assai, chì hè impurtante per i prudutti, i marchi è i pruprietarii di l'imprese per avè una storia, è chì i prudutti turchi sò assai adattati per questu, per quessa, e relazioni cummerciale trà Turchia è Giappone ponu vede una crescita asimmetrica in u paese. anni à vene.

Japan National Grocers Association, Japan Chain Stores Association, Japan Dairy Products Importers Association, Japan Fisheries Association, Japan Meat Traders Association, Japan Honey Trade Council eranu altre istituzioni visitate da l'esportatori alimentari turchi. Un cunsensu hè statu righjuntu cù queste istituzioni visitanti per scuntrà in Turchia in u vaghjimu di u 2023 è aumentà u cummerciu bilaterale.