L'EBRD finanzia u più grande prughjettu di l'energia idroelettrica in Kirghizistan

L'EBRD finanzia u più grande prughjettu idroelettricu in a Republica di Kirghizistan
L'EBRD finanzia u più grande prughjettu di l'energia idroelettrica in Kirghizistan

U Bancu Europeu per a Ricostruzione è u Sviluppu (BERD) aumenta a sicurezza energetica di Bishkek, a capitale di a Republica Kirghisa, è a resistenza climatica di u sistema energeticu naziunale facendu u più grande investimentu in u settore idroelettricu di u paese in l'ultimi 20 anni.

Chakan GES, l'operatore statale di l'idroelettrica di nove piccole centrali idroelettriche (HEPP), riceverà un pacchettu finanziariu di 8,8 milioni d'euros, custituitu da un prestitu di u guvernu BERD di 5 milioni d'euros è una cuncessione d'investimentu di 13,8 milioni d'euros. I soldi aiutanu à finanzià a riabilitazione è a mudernizazione di Lebedinovskaya HEPP cù una capacità installata di 7,6 MW.

Cummissione in 1943-48, u Lebedinovskaya HEPP putenzi Bishkek, ma u so equipamentu hè vechju, inefficient è urgente bisognu di rimpiazzamentu. I migliuramenti pruposti in l'efficienza aumenteranu a generazione di l'electricità annuale da 56 per centu à 50.300 MWh. Nuove misure di efficienza è di sicurezza aiutanu à l'HEPP à aumentà a so resilienza à u cambiamentu climaticu è à adattà à i livelli di flussu d'acqua cambiante.

Allineatu cumplettamente cù l'Acordu di Parigi in 2022, u Bancu aiuta a Republica Kirghisa à pianificà a so transizione verde. U prugettu prumove l'usu sustinibili di l'acqua, chì hè impurtante in un paese assai affettatu da u cambiamentu climaticu. Cuntribuisce à i sforzi naziunali per affruntà i prublemi operativi di longa durata di l'infrastruttura HEPP anziana è inefficace di u paese.

U finanziamentu di a cooperazione tecnica da l'Austria sottu u Partenariatu d'High Impact on Climate Action (HIPCA) cumplementarà l'investimentu è u sustegnu di u Bancu per Chakan GES in a gestione è l'implementazione di u prughjettu di riabilitazione.

Finu a data, l'EBRD hà investitu 219 milioni d'euros attraversu 881 prughjetti in a Republica Kirghisa, a maiò parte di i quali sustene l'imprenditorialità privata.