Fortinet presenta novi prudutti di sicurezza cibernetica per ambienti tecnologichi operativi

Fortinet presenta novi prudutti di sicurezza cibernetica per ambienti tecnologichi operativi
Fortinet presenta novi prudutti di sicurezza cibernetica per ambienti tecnologichi operativi

I servizii di sicurezza OT novi è migliurati estendenu e capacità di u Fortinet Security Fabric mentre sustene l'impegnu di Fortinet à riduce u risicu di cibersicurezza in i sistemi di cuntrollu ciber-fisicu è industriale.

Fortinet, u capu glubale di cibersecurità chì guida a cunvergenza di a rete è a sicurità, hà annunziatu novi prudutti è servizii sviluppati per l'ambienti di tecnulugia operativa (OT) cum'è una estensione di u Fortinet Security Fabric per OT. Fortinet permette à l'urganisazioni di creà una piattaforma di soluzioni integrate per mitigà in modu efficace u cyber risk in i so ambienti OT è IT.

"L'ambienti di a tecnulugia operativa sò più cunnessi à a nuvola è à e catene di supply chain chì mai, creendu una grande opportunità per i ciberattaccanti", disse John Maddison, Vice President of Products and CMO, Fortinet. I prudutti tradiziunali di sicurezza di l'infurmazioni ùn sò micca bè adattati per a sicurezza ciberfisica. U Fortinet Security Fabric per OT hè statu cuncepitu specificamente per a tecnulugia operativa. "Semu piacè di offre capacità di sicurezza ciber-fisica supplementari per prutege questi ambienti".

Assicurà l'ambienti OT cù u "Fortinet Security Fabric for OT"

Enfatizendu u so impegnu à a sicurità OT, Fortinet hà lanciatu novi prudutti è servizii sviluppati per aiutà l'urganisazioni à prutege megliu i so ambienti OT. E soluzioni OT di Fortinet sò integrate cù u Fortinet Security Fabric per attivà perfettamente a convergenza IT / OT è a connettività. Questu aiuta à migliurà a visibilità è a risposta in tempu reale in tutta a superficia di attaccu è permette à e squadre di i centri di operazioni di sicurezza (SOC) esse più efficaci è efficaci in i tempi di risposta in fabbriche, strutture, lochi remoti è veiculi.

Nuvelli prudutti è funziunalità specializati cum'è seguente:

  • U FortiGate 70F Rugged Next-Generation Firewall (NGFW) hè l'ultima aghjunta à a cartera robusta di Fortinet pensata per ambienti duri, cun un novu disignu compactu cù capacità di rete è sicurezza unificate nantu à un solu processore. Dotatu di servizii di sicurezza di classi d'impresa FortiGuard AI-powered, u 70F offre una copertura cumpleta per u cuntenutu, u web è a sicurità di i dispositi cù SD-WAN, accessu universale à a rete di fiducia zero (ZTNA) è servizii OT è IoT dedicati integrati cù i controller edge LAN. U supportu 5G hè ancu dispunibule grazie à l'integrazione cù FortiExtender.
  • A tecnulugia d'ingannimentu di Fortinet FortiDeceptor per a rilevazione precoce di violazione è l'isolamentu di l'intrusione hè avà dispunibule in u mudellu FortiDeceptor Rugged 100G, un hardware robustu cuncepitu per e cundizioni ambientali industrialmente duri per ambienti industriali duri. FortiDeceptor (sia hardware sia VM) introduce ancu novi trappule OT / IoT / IT per sustene diversi ambienti. Per cumbatte e minacce emergenti è vulnerabilità, FortiDeceptor permette avà ancu a creazione à dumanda di trappule d'ingannimentu basate nantu à vulnerabilità recentemente scuperte o attività sospette, chì furnisce una prutezzione automatizata è dinamica in ambienti OT / IoT / IT.
  • FortiPAM Privileged Access Management for Secure Remote Access offre una gestione di l'accessu privilegiatu di l'impresa per l'ecosistema IT è OT. Include l'accessu remotu sicuru à l'assi critichi chì sò urganizati è monitorati via appruvazioni d'accessu basatu in flussu di travagliu è registrazione video di sessioni. FortiPAM sustene ancu u scambiu di fugliali sicuru è una volta di password per gestisce è mantene tutte e credenziali private. ZTNA supporta l'integrazione cù FortiClient, FortiAuthenticator è FortiToken per attivà l'autentificazione unicu è multi-factor.

I novi miglioramenti chì furnisce i squadre SOC cù tempi di risposta più rapidi in ambienti OT è IT includenu:

  • I pannelli di analisi di sicurezza unificate FortiSIEM includenu avà a correlazione di l'avvenimenti è a mappatura di l'avvenimenti di sicurezza à u Modellu Purdue. Ci hè ancu un supportu per i parsers integrati per e soluzioni di sicurezza OT, MITRE ATT&CK per u pannellu di cuntrollu ICS per l'analisi di minacce specifiche OT, è e tecnulugia di diodi di dati.
  • FortiSOAR offre avà funzioni per riduce a fatigue di l'alerta è permette l'automatizazione di a sicurità è l'orchestrazione in ambienti IT è OT. E caratteristiche includenu dashboards IT / OT mappati à a gerarchia di u Purdue Model, opzioni di playbook specifiche per OT, MITRE ATT&CK per ICS per l'analisi di minacce, è integrazioni è connettori rinfurzati per l'intelligenza di minaccia OT.
  • FortiGuard Industrial Security Service supporta l'ispezione profonda di pacchetti specifichi per i protokolli OT. Contene più di 2 firme di cuntrollu di l'applicazione OT. U serviziu include ancu firme di intrusione per più di 500 vulnerabilità EKS cunnisciute, cusì l'assi vulnerabili ponu esse patchati virtualmente utilizendu u sistema di prevenzione di intrusioni di prossima generazione (IPS) di FortiGate.

I novi servizii di analisi è preparazione specifichi per OT per prevene i minacce sò:

  • U Fortinet Cyber ​​​​Threat Assessment Program (CTAP) per OT furnisce a sicurezza di a rete OT, u cuntrollu di i flussi di l'applicazioni, è include una guida esperta chì permette à l'urganisazioni di migliurà u statu di sicurità di i so ambienti OT.
  • Esercizii OT Tabletop per OT Security Teams sò guidati da a squadra FortiGuard Incident Response cun sapè fà in analisi di minacce, prevenzione di minacce è risposta incidente. L'esercitazioni aiutanu e squadre di sicurezza OT à identificà e vulnerabilità attraversu una seria di scenarii di attaccu OT in u mondu reale per pruvà u pianu di risposta à l'incidente di una urganizazione.