IMM apre u Centru Logisticu Cebeci per esse Adupratu in Possibile Terremotu

IBB Attiva u Centru Logisticu Cebeci per esse Adupratu in Possibile Terremotu
IMM apre u Centru Logisticu Cebeci per esse Adupratu in Possibile Terremotu

İBB hà apertu u più grande centru logisticu in Sultangazi, chì pò esse usatu durante è dopu i pussibuli terremoti. Parlendu à l'apertura di u Centru Logisticu Cebeci, presidente di l'IBB Ekrem İmamoğlu"U più forte ogni istituzione, u più forte u statu. U più forte è affidabile u Direttore Generale di a Crescente Rossa hè, u più forte è affidabile diventa u presidente. A Municipalità Metropolitana di Istanbul hà u stessu cuncettu. U più forte simu, più diventemu una parte impurtante di un mecanismu chì rinforza u nostru statu. Se u Direttore Generale di l'AFAD o u prucessu di l'AFAD hè amministratu cumpetente è hà un sistema, iè, u presidente hè sentitu cum'è pussessu è putente. U statu hè solu forte quant'è u so ligame più debule. U statu hè forte contr'à i disastri, micca contru i so citadini. Statu; diventa forte contr'à e crisi è i prublemi. Ci hè un antidotu à a malatia di riunione o cuncentrazione di tuttu u putere di u statu in un centru unicu? Hà. Chì ghjè u nome? Hè una demucrazia forte ", disse.

A Municipalità Metropolitana d'Istanbul (IMM) hà apertu u più grande centru logisticu chì pò esse usatu durante è dopu pussibuli terremoti in u Distrettu di Sultangazi Cebeci cum'è parte di a maratona "300 Progetti in 300 Days". L'apertura di u Centru Logisticu Cebeci, unu di l'esempii più impurtanti di i tituli "Ambiente Custruitu Urbanu, Trasportu è Infrastruttura" è "Ecunumia è Sviluppu" annunziati da IMM in a so visione 2050, Presidente Ekrem İmamoğlu cù a participazione di u sindaco di Beylikdüzü Mehmet Murat Çalık è u sindaco di Kartal Gökhan Yüksel. À a cerimonia tenuta per l'apertura, u Segretariu Generale di l'IMM Arif Gürkan Alpay è İmamoğlu anu fattu discorsi, rispettivamente. I tituli di u discorsu di İmamoğlu eranu i seguenti:

IBB Attiva u Centru Logisticu Cebeci per esse Adupratu in Possibile Terremotu

"CUSTRUIAMU UN SIMILE POTENTE IN TUZLA"

"Avemu attraversu un periodu doloroso cum'è nazione. Forsi u mottu più impurtante di l'oghje deve esse à amparà da e nostre sperienze, à amparà lezioni è à esse prudente per chì u prucessu ùn pruvucarà altre dolore in u futuru. Hè u tempu di piglià passi micca per salvà u ghjornu o per gestisce a situazione, ma per salvà u futuru, hè digià passatu. In questu rispettu, avemu da disignà un prucessu per suluzioni multidimensionali. Avemu disperatu bisognu di sta determinazione. U centru logisticu hè assai impurtante. Da u mumentu chì aghju vistu a versione finita di stu locu, mi sentu u valore di fà è principià un forte simili in Tuzla. Riuniremu un centru logisticu forte in Tuzla cù a ghjente di Istanbul. Questi spazii furniscenu funzioni d'altu livellu, in particulare in a gestione di un periodu basatu in terramotu. Vogliu dichjarà chì ci importa di tali investimenti, è chì circhemu "Cumu pudemu ottene parechji benefici" in ogni passu chì facemu ".

"A NOSTRA ECONOMIA DEVE ESSERE FORTE SE VOLEMU COSTRUIRE UNA CITTÀ RESISTENTE À I TERREMOTI"

"Aghju dettu chì vulemu guarì e ferite di u terrimotu rapidamente è permanentemente. Se vulemu assicurà un tali prucessu, duvemu implementà certe cundizioni in parallelu. Per esempiu; A nostra ecunumia deve esse forte, se vulemu creà una cità resistente à i terrimoti, un paese resistente. Tutti sapemu chì u nostru statu deve esse assai forte se vulemu esse preparatu per i novi disastri. Di sicuru, ci hè l'infrastruttura per u statu per esse forte; U nostru statu hè forte cù e so regule, istituzioni è tutta a so struttura amministrativa. Se rinfurzate solu unu di i ligami chì custituiscenu sta catena è trascurate l'altri ligami, debiliterete tutta a catena. À u mumentu più criticu, sta debulezza emerge è paga un gran prezzu. Hè per quessa chì dicenu: "Una catena hè forte solu quant'è u so ligame più debule". Questu hè esattamente cumu si deve esse definitu u statu. U statu hè una catena di istituzioni, una urganizazione olistica in quale i ligami sò ligati è ùn deve mai avè un ligame debbule ".

"U FORTE OGNI ISTITUZIONE HÈ, U FORTE U STAT"

"U più forte ogni istituzione, u più forte u statu. U più forte è affidabile u Direttore Generale di a Crescente Rossa hè, u più forte è affidabile diventa u presidente. Questu hè assai impurtante. A Municipalità Metropolitana di Istanbul hà u listessu cuncettu. U più forte simu, più diventemu una parte impurtante di un mecanismu chì rinforza u nostru statu. Ebbè, più u Direttore Generale di l'AFAD o u prucessu di l'AFAD hè amministratu cumpetente è hà un sistema, iè, u presidente si sente cum'è pussessu è putente. Questu hè a catena statale. U statu hè solu forte quant'è u so ligame più debule. Hè cusì chì vedemu stu organigramma holisticu, in ogni stadiu è in ogni dimensione. Eccu cumu guardemu à a nostra Municipalità Metropolitana. U statu hè forte contr'à i disastri, micca contru i so citadini. U statu si trova in un locu sacru per tutti noi, micca dimustrà a so forza contru à i so citadini, ma dimustrà a so forza contr'à i disastri è facenu sentenu pronti. Statu; diventa forte contr'à e crisi è i prublemi ".

A TURCHIA HA UNA MALADIA CHE DEBILE L'ECONOMIA "

"Sfurtunatamente, a Turchia hà avutu una malatia chì debilita l'ecunumia è debilita u nostru statu. Questu hè veramente impurtante. Hè imperativu chì suscitamu questu inseme, eliminemu queste debule, elevemu è rinfurzà u nostru statu. Iè, sfurtunatamenti, u terrimotu ci hà distruttu, ma sti malatie è sti carenze ci anu fattu cusì tristi, fastidiosi è disappruvati. Avemu da riparà questu inseme. Avemu da analizà u prublema è i rispunsevuli è risolve inseme. Ma avemu ancu à fà l'analisi seguente: U prublema più impurtante chì u nostru statu hà avutu hè chì si riunite tuttu u putere in una manu, si riunite in un centru, avete da principià a malatia sottostante è u male da quì. Se ùn avete micca rinfurzatu a vostra credenza è fiducia in ogni individuu in a vostra urganizazione cù un mecanismu, una reta di rispunsabilità, un istituziunalismu, u prublema principia da quì. U putere riunitu in una sola manu, in una sola persona, in un unicu individuu, hè veramente u principiu di a malatia. Quandu guardemu l'inseme di i prublemi chì avemu avutu durante u prucessu di u terrimotu, vi campà è vede i mumenti più fastidiosi, l'intersezzione induve i prublemi induve i miccanismi di ùn esse capace di piglià decisioni cumincianu, in esattamente questa identità è questi principii. "

"L'ANTIDOSI DI A MALATTIA: DEMOCRAZIA FORTE"

"In verità, ci hè un antidotu à a malatia di riunisce tuttu u putere di u statu in una manu, in un centru o cuncentrallu? Hà. Chì ghjè u nome? Hè una demucrazia forte. Hè meritu. Hè u cuncettu di lascià u travagliu à i prufessiunali. L'antidotu hè a spartera di u putere è l'autorità da tutti i livelli in quellu organigramma holisticu. A cura di sta malatia ùn hè micca individui, ma l'esistenza di istituzioni chì travaglianu in cooperazione è armunia. Questu deve esse u principiu di basa di a mossa di migliione è a mossa di alzà dopu à u 14 di maghju, è questu serà. Avemu da purtà un prucessu forte è meritoriu à u nostru paese rapidamente. U nostru populu à ogni livellu di u nostru paese hè preziosu. Da i guvernatori à i direttori generali, e persone à tutti i livelli di a burocrazia sò preziosi. Perchè sta nazione, stu statu, milioni di u nostru populu anu travagliatu duru. Hà insignatu, educatu, mandatu à l'esteru, hà guadagnatu sperienza di travagliu ".

"TU STAMPENDU E POPLU CUI TRAVAILU..."

"Unu di i mumenti in a mo vita quandu mi sentu più riccu mentre gestione a Municipalità Metropolitana di Istanbul hè u sensu di cunfidenza chì sò cun 90 mila impiegati è a presenza di queste persone. U putere chì aghju guadagnatu da a fiducia infinita chì aghju in ognunu di elli cù u so propiu caratteru, a so propria cunniscenza, i so meriti hè cumplettamente sfarente. Perchè quandu vi dà ogni persona u rispettu ch'ellu si merita, a cura ch'ellu si merita, l'uppurtunità ch'ellu si merita, à l 'esperienze tremenda ch'ellu hà guadagnatu in a so propria mappa di vita privata, in u so viaghju, ùn ci sarà mai una strada sbagliata per voi. Ma s'è vo definisce un prucessu, un miccanisimu induve solu a vostra parolla hè validu, enfatizendu e persone chì travagliate cù, crede à mè, quellu mecanismu hè incinta di ogni tipu di risichi. Allora, quandu avete salvatu urgentemente u nostru paese è l'istituzioni da questa malatia, è creanu un mecanismu chì accetta u nostru paese è u statu cù tutte e so ricchezze, da u livante à u punente, da u sudu à u nordu, da u livante à u punente, da u sudu à u sudu. à u nordu, da u stilu di vita à l'urìgine etnica, a priscinniri di a ghjente di sta bella patria paradisu, truverete chì sta bella patria celeste ti appartene. A so prufundità è a so ricchezza portanu 86 milioni di persone in un locu completamente diversu in u mondu. ."

"INSEME À L'APPROCAZIONE DI GESTIONE CHE CAMBIERA DOPO U 14 DI MAJU..."

"Hè per quessa chì dicu chì hè a nostra grande rispunsabilità di custruisce una forte cooperazione in tutta a Turchia. Ùn saria bellu d’avè una cuuperazione forte in 81 pruvince, una cuuperazione forte da a cumuna à u guvernu ? Per pudè travaglià inseme senza dì "tu, mè", senza discriminazione, senza sparte cù i partiti pulitichi ; Cunsiderate induve ci pò purtà à dimustrà a virtù di travaglià inseme cù un piccone, pala, bulldozer, escavatore, mente è cunniscenze. Scuprite inseme cumu si pò superà tutti i prublemi in tutta a Turchia cù u so guvernu è a municipalità, cù un forte mecanismu statale cuncintratu in u stessu scopu. Quì, inseme à l'approcciu di gestione chì cambierà dopu à u 14 di maghju, inseme à i passi chì avemu fattu è pigliamu in Istanbul in quantu à a preparazione di catastrophe, integrendu l'istituzioni, integrenduli, pensendu inseme, inseme cù i sforzi per risolve i prublemi rapidamente, senza pietà Senza vultà in daretu è dicendu: "Mi dumandu ciò chì dice", senza guardà alzatu è aspittendu "Mi dumandu ciò chì dicerà", basta à calculà quantu periculu un mecanismu chì agisce cù l'autorità data à ella, cù a so intelligenza è a so cunniscenza, ci prutegerà è ci purterà à un futuru luminoso.

"I dicu cum'è un populu; Finu à quellu ghjornu, NO STOP, NO REST ... "

"Per ghjunghje à stu mumentu luminoso, dicu chjaramente, aghju sempre dettu, cum'è suldatu dicu ; finu à quellu ghjornu, ùn ci hè micca stopping, nè riposu. Ci hè assai travagliu, ci hè da dà à a nostra nazione l'ambiente chì si merita. Sò un viaghjatore di sta strada. Di sicuru, invitamu a nostra nazione à sta strada. Avemu una fiducia assoluta in u nostru stimatu presidente è candidatu presidenziale, u sgiò Kemal Kılıçdaroğlu. Cù sta determinazione, faremu passi in tuttu ciò chì facemu, tenendu in contu ogni disastru chì ci aspetta, è furmà i nostri prughjetti in cunseguenza. Realizzeremu una grande mubilizazione per fà a nostra Istanbul è ogni parte di u nostru paese resistenti è forti contr'à i disastri. Tutti sapemu chì i terrimoti esistenu. Ma avemu ancu sapè chì u terrimotu è u disastru solu ùn hà micca tombu u nostru populu. Iè; U terrimotu hè u destinu. Ma l'esistenza di edifizii chì uccidenu u nostru populu ùn hè micca u destinu. Sfurtunatamente l'avemu fattu cù e nostre mani cum'è umani. Riturneremu da i nostri sbagli, correggeremu e nostre mancanze. È da avà, ùn permetteremu micca sbagliati.

"Credu chì u nostru successu scriverà a storia"

"U Centru Logisticu Cebeci chì avemu apertu oghje hè unu di i pilastri di sta cunniscenza in Istanbul. Serà usatu cum'è un centru logisticu per u mumentu è dopu à u terrimotu, è serà una missione impurtante cù l'innuvazioni per avè una strategia più forte, soprattuttu cù l'esperienze chì avemu acquistatu da i nostri terrimoti è prucessi recenti. Di sicuru, u fattu chì hà una capacità assai più forte paragunatu à e strutture esistenti permetterà à a nostra Municipalità Metropolitana di Istanbul di purtà novi spazii in punti diversi à l'IMM. In questi spazii, sparteremu cun voi quali prublemi pudemu risolve per i bisogni di a ghjente di Istanbul, è quali novi servizii furnimu cù questi spazii supplementari. In u scopu di 300 Prughjetti in 300 Days, cuntinuemu e nostre attività è prughjetti in ogni parte di Istanbul, senza alcuna discriminazione pulitica. Cum'è una rispunsabilità impurtante di questa età, cuntinuemu à travaglià diligentemente in ogni paràmetru chì hà fattu e cità una missione, per rinfurzà a nostra Istanbul contr'à e crisi economiche, i prublemi suciali è i disastri. Rinforzemu Istanbul cù investimenti. Malgradu tutti i prublemi, crede chì i nostri rializazioni seranu scritti in a storia, cù a determinazione è a cuntribuzione di i nostri 16 milioni di persone cum'è nazione, malgradu tuttu ciò chì hè statu sperimentatu in tuttu stu tempu, da a pandemia à a crisa ecunomica, da crisi politiche à pratiche oppressive in Istanbul, a cità più investita in Istanbul.

"U NOSTRE BEL BUDGETTU VENA DA U CITADINO, VA À U CITADINO"

"U nostru budgetu hè pulitu è ​​fertili. Perchè u nostru budgetu hà un viaghju; assai preziosu. Veni da u citadinu, và à u citadinu. A strada di u nostru budgetu hè una tale strada. In questu rispettu, avemu da agisce in u modu più forte pussibule per un prucessu chì suscitarà u nostru paese cù i nostri bilanci puliti è bilanci fertili. Turchia deve esse assai forte. Ogni cità di u nostru paese deve esse assai forte. Di sicuru, Istanbul, chì hè a locomotiva di questu, deve esse una cità assai forte cù tutti i so distretti. Cù sti sentimenti, vogliu chì stu preziosu centru logisticu di Cebeci bona furtuna à u nostru Istanbul, a municipalità metropolitana di Istanbul è u distrittu di Sultangazi, è vogliu dà una bona nutizia à tutti voi, inseme à tutti i nostri travaglii cum'è stu prughjettu, chì crede chì u futuru ci ghjunghjerà cù u principiu di "Tuttu serà assai bonu".

U CENTRU LOGISTICS CEBECI SI POSIZIONA IN UN PUNTU CHAVE

Cebeci Logistics Center, chì hè stabilitu nantu à una superficie di 27 mila metri quatratu è pò furnisce un serviziu più veloce in cunfurmità cù i regulamenti di u terremotu, permette l'almacenamiento di tutti i materiali chì ponu esse necessariu cù u so magazzinu è 150 mila metri cubi di capacità di volume. In u centru, chì hè vicinu à i punti chjave di u trasportu, hè stata creata una capacità adattata per almacenà 9 pallets, mentre chì un edifiziu di almacenamentu di materiale combustibile inflammable hè statu custruitu. U centru, chì hà un parcheghju apertu per i veiculi 100, era previstu di ghjucà un rolu impurtante in a reta logistica di Istanbul durante è dopu u terrimotu. U centru logisticu, induve 106 camioni ponu esse carricati è scaricati à u stessu tempu, hè assai vicinu à l'autostrada di u Marmara di u Nordu, in cunfurmità cù i regulamenti di u terrimotu, sò stati fatti sondaggi in terra è hà tutte e caratteristiche chì deve esse purtatu.