15 sigarette elettroniche sequestrate in Kapikule

Mille sigarette elettroniche sequestrate in Kapikule
15 sigarette elettroniche sequestrate in Kapikule

Durante l'operazione realizata à a Porta Doganale di Kapıkule da e squadre di l'Infurzazione Doganale di u Ministeru di u Cummerciu, 7 sigarette elettroniche per un valore di 400 milioni 15 mila lire è 400 supplementi alimentari sò stati sequestrati.

Sicondu a dichjarazione fatta da u Ministeru, in u risultatu di l'analisi di risicu realizate da e squadre di l'Assistenza Doganale di u Ministeru di u Cummerciu, un veiculu chì arrivava à a Porta Doganale di Kapıkule per entre in Turchia era cunsideratu risicatu. Densità sospette sò state rilevate in u veiculu, chì hè statu mandatu à u sistema di scanning X-ray. Allora u veiculu hè statu purtatu à l'hangar di ricerca per esse cercatu in dettagliu da e squadre.

In u risultatu di a ricerca fisica, hè statu determinatu chì assai cigarettes elettroniche è supplementi alimentarii sò stati posti in i pacchi dichjarati cum'è vestiti, ghjoculi è diversi mobili in u veiculu.

In u risultatu di l'operazione riescita realizata da e squadre di l'Assistenza Doganale, un totale di 15 400 sigarette elettroniche, chì sò pruibiti per esse impurtate è vendute in Turchia, è 387 supplementi alimentari utilizati da l'atleti per a musculatura sò stati sequestrati.

U valore di u mercatu di u contrabandu sequestratu hè statu determinatu à circa 7 milioni 400 mila lire. L'inchiesta nantu à l'incidentu cuntinueghja davanti à l'Uffiziu di u Procuratore di Edirne Duty.