Metro di l'aeroportu di Istanbul Versu a fine in a tappa 2!

Metro di l'aeroportu di Istanbul Versu a fine in scena!
Metro di l'aeroportu di Istanbul Versu a fine in a tappa 2!

U Ministru di i Trasporti è Infrastrutture Abdulkadir Uraloğlu, cù a cumissioni di a stazione di metro più profonda di a Turchia, a Stazione di Gayrettepe, a nostra linea di metro di l'aeroportu serà integrata cù Metrobus è Linea di metro Yenikapı-Taksim-Hacıosman. A funzione di accessibilità di a linea hà da migliurà, è à u stessu tempu, Şişli è Beşiktaş seranu cunnessi à i distretti di Kağıthane è Eyüp in metro. Uraloğlu hà esaminatu personalmente i travaglii di campu in u stadiu Kağıthane-Gayrettepe, l'ultimu ligame di a linea di metro più veloce di a Turchia Gayrettepe-Istanbul Airport, è hà ricevutu infurmazioni da l'autorità. U Ministru di i Trasporti è Infrastrutture Abdulkadir Uraloğlu hà fattu dichjarazioni annantu à l'opere di metro dopu l'esami.

A STAZIONE DI METRO PIÙ PROFUNDA DI TURCHIA

U Ministru Uraloğlu, chì hà dettu chì sò felici d'esse vicinu à a fine di a tappa di Kagithane-Gayrettepe, lunga 3,5 chilometri, chì include a Stazione Gayrettepe, hà dettu: "Cù a messa in funzione di a Stazione di Gayrettepe, chì hè a stazione di metro più prufonda in Turchia. cù a so prufundità di 72 metri, a nostra linea di metro di l'aeroportu Metrobus è a linea di metro Yenikapı-Taksim-Hacıosman. A funzione di accessibilità di a linea hà da migliurà è à u stessu tempu, Şişli è Beşiktaş seranu cunnessi cù i distretti di Kağıthane è Eyüp in metro.

Dichjarà chì 67 mila metri cubi di pruduzzione di cimentu hè statu finitu per a custruzzione di sta stazione, anu custruitu una zona interna di 23 mila metri quadrati è stanu travagliendu in simulazioni di pedoni per furnisce un accessu perfettu, Uraloğlu hà dichjaratu ch'elli pianificanu 32 scale mobili è 8 ascensori. è chì sò vicinu à a fine di a produzzione elettromeccanica.

À a fine di u prucessu di certificazione, a sezione Gayrettepe-Kağıthane serà cumpletata è u prugettu sarà messu in serviziu in tuttu, cusì a lunghezza di a linea aumenterà à 37,5 chilometri è u numeru di stazioni aumenterà à 9, hà dettu u ministru Uraloğlu. , "I nostri concittadini di Istanbul; à l'aeroportu di Istanbul KabataşArrivà à a Linea di Metro Mahmutbey in modu sicuru, veloce è ecunomicu cù u sistema ferroviariu direttu. Cù u prugettu; U tempu di viaghju trà Gayrettepe è Istanbul Airport serà 30 minuti, trà Göktürk è Mahmutbey 38 minuti, trà Tekstilkent-Istanbul Airport 45 minuti, trà Taksim è Istanbul Airport 41 minuti, trà Taksim è Göktürk 26 minuti, è trà 4. Levent è Istanbul Airport 35 minuti ", disse.

10 SCAVAZIONI SIAVANE UTILIZZATE À STESSU TEMPU IN UN PROGETTU METRO

Esprimendu l'impurtanza di u prugettu, Uraloğlu hà dettu: "Prima di tuttu, cù una lunghezza di 37,5 chilometri, era u metro più longu in Turchia chì hè stata offerta à una volta. Per chì a nostra linea sia messa in serviziu u più prestu pussibule, avemu usatu 10 macchine di scavi simultaneamente in un prughjettu di metro per a prima volta in Turchia. A cura dimustrata in l'operazioni di scavi realizatu assai successu è u sforzu è u sforzu di l'ingegnere turcu è u travagliu; Hà datu nascita à record mundiali in a velocità di scavi trà e macchine di stu diametru. Avemu battutu record di scavi cù a macchina di scavi (TBM), 64,5 metri per ghjornu, 333 metri per settimana, è 1.233 metri per mese. I veiculi di metro più veloci di Turchia, cù una vitezza di 120 chilometri à l'ora, sò ancu usati in questa linea. disse.

Uraloğlu hà dichjaratu chì per a prima volta, cù un prughjettu sustinutu da u Ministeru di Trasporti è Infrastrutture cù risorse domestiche è naziunali, u sistema di signalazione sviluppatu da Aselsan è TÜBİTAK in cuuperazione hè utilizatu in questa linea di metro, aghjustendu chì u guadagnu ecunomicu tutale in u paese. A prughjezzione di 2023 anni trà 2043-20 hè apprussimatamente 2 miliardi 640. Hà dichjaratu chì serà in Euro.

UNA NOVA ERA INIZIATA IN A COSTRUZIONE DI A LINEA METRO IN U SECULU DI Türkiye

Uraloğlu hà dichjaratu chì i travaglii di signalizazione è interfaccia di u trenu seranu implementati cù strutture domestiche è veiculi cù sistemi elettrici domestici è batterie seranu utilizati, è hà dettu: "Ora, tuttu da a fase di custruzzione di e nostre linee di metro à a fase di elettrificazione è di signalizazione hè u pruduttu di a tecnica turca è l'ingenieria; serà naziunale è lucale ", hà dichjaratu chì prughjetti assai grandi seranu cumpletati è messi in serviziu in u primu annu di u seculu turcu, è chì anu implementatu i prughjetti di u sistema ferroviariu urbanu più originali è rispettati di u mondu in Istanbul.

Uraloğlu: "Marmaray hè statu unu di i più impurtanti indicatori è passi concreti di a pulitica proattiva di u nostru paese è a visione globale in l'ultimi anni. Stu prughjettu, chì furnisce u trasportu ininterrottu da l'Asia Orientale à l'Europa Occidentale, da Pechino à Londra, hà furmatu a parte più impurtante di a Ferrovia Moderna di Seta. Cù u Metro Başakşehir - Kayaşehir, chì avemu apertu l'8 d'aprile di u 2023, a linea di 127 chilometri è mezzo hè stata messa in serviziu. Attualmente, a reta di u sistema ferroviariu di Istanbul hè di circa 339 chilometri è a linea di metro Bakırköy (IDO)-Bahçelievler-Kirazlı, chì hè in costruzione, Halkalı- Linea di Metro di l'Aeroportu Başakşehir-Istanbul, Kazlıçeşme - Sistema Ferroviario Sirkeci è Prughjettu di Trasportu di Nova Generazione Pedestrian Focused è Altunizade - Ferah Mahallesi - Moschea Çamlıca - Linea di Metro di Bosnia Boulevard è a tappa Gayrettepe - Kağıthane, induve simu riuniti attualmente, sta figura hè cumpletata . Aumenterà à 395 chilometri ", disse.

U Ministru Uraloğlu hà nutatu chì quandu i prughjetti sò finiti, cum'è u Ministeru di Trasporti è Infrastrutture, più di u 50 per centu di a reta di u sistema ferroviariu di Istanbul serà cumpletu è serà offertu à i citadini di Istanbul. Uraloğlu hà nutatu chì, cum'è u Ministeru di Trasporti è Infrastrutture, anu implementatu prughjetti assai impurtanti di u sistema ferroviariu urbanu per chì a vita di i citadini chì vivenu in e grande cità ùn si trasformi micca in un incubo.

Uraloğlu hà dichjaratu chì 12 chilometri di 922 chilometri di linee di u sistema ferroviariu urbanu in opera in 395 pruvince in tuttu u paese sò stati custruiti da u Ministeru di Trasporti è Infrastrutture, è chì un totale di 8 chilometri di custruzzione di linea di u sistema ferroviariu hè statu realizatu in 81. prughjetti attualmente in custruzzione da u Ministeru in pruvince cum'è Kocaeli, Kayseri è Konya.

Uraloğlu hà sottolineatu chì, cum'è u Ministeru di Trasportu è Infrastruttura, anu investitu più di 21 miliardi di lire in l'infrastruttura di trasportu è di cumunicazione di Istanbul in l'ultimi 665 anni, è chì anu spesu 212,5 miliardi di lire, 32 per centu di questa quantità, in e rete di trasportu ferroviariu di Istanbul. :

"Cum'è u Ministeru finu à a data, Marmaray, Tunnel Eurasia, Aeroportu di Istanbul, Ponte Yavuz Sultan Selim, Autostrada Marmara di u Nordu, Autostrada Istanbul-Izmir, Istanbul-Ankara.

Avemu dimustratu u nostru successu cumpiendu cù successu parechji prughjetti prestigiosi cum'è i nostri prughjetti di linea YHT è metro. Comu pudete vede, i novi cuntinueghjanu cù successu. Avemu spustatu Istanbul in un puntu completamente diversu oltre i sogni. Nimu ùn deve dubbità chì u nostru amore di serviziu à Istanbul ùn finisce mai è i nostri prughjetti è investimenti chì portaranu Istanbul in u futuru cuntinueghjanu senza rallentà ", hà cunclusu u so discorsu.