I primi vagoni pruduciuti in Demirağ OSB sò stati mandati in Germania

I primi vagoni pruduciuti in Demirag OSB sò stati purtati in Germania
I primi vagoni pruduciuti in Demirağ OSB sò stati mandati in Germania

Cù a firma di u presidente Recep Tayyip Erdoğan, 60 di i 17 vagoni pruduciuti in a Fabbrica di Vagoni Gök Yapı stabilita in a Zona Industriale Organizzata di Demirağ (OSB), chì era inclusa in u Programma di Centri Attrazioni in Sivas, sò stati mandati in Germania cù una cerimonia. .

Una cerimonia d'addiu hè stata fatta davanti à a fabbrica per 17 di i primi vagoni di produzzione di Demirağ OSB per esse mandati in Germania. Parlendu à a ceremonia, u guvernatore di Sivas, Yılmaz Şimşek, in u so discorsu à a ceremonia, hà dichjaratu chì avianu un ghjornu assai impurtante per l'industria, a produzzione è l'impieghi di Sivas. disse.

Cunsigliendu l'attenzione à u fattu chì Demirağ OIZ hè unu di i più grandi punti di svolta in u sviluppu ecunomicu di a cità, Şimşek hà dettu: "Cù a so struttura originale, i so forti meccanismi di pianificazione è di incentivazione, Demirağ OIZ hà cuminciatu à riceve l'attenzione chì meritava. A nostra regione, chì hè stata inclusa in u Programma di Centri Attrazioni cù u sustegnu di u nostru Presidente, hà attrattu parechje cumpagnie chì aghjunghjenu valore à a regione cù i vantaghji chì offre. Attualmente, 41 di e nostre cumpagnie chì avemu attribuitu in a regione anu un valore d'investimentu tutale di 7 miliardi TL è un scopu di 14 mila 243 impieghi ". disse.

Nutendu chì anu u scopu di pruduce un totale di 1 vagoni sia in u 700u OIZ sia in Demirağ OIZ quist'annu, u direttore generale di Gök Yapı AŞ Nurettin Yıldırım hà dichjaratu chì aumenteranu stu numeru à 1000 l'annu prossimu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*