2 tunnel è 9 viadutti seranu custruiti nantu à a linea di Prughjettu Ferroviaria Kırşehir-Aksaray-Ulukışla.

Hè statu informatu chì 2 tunnel è 9 viadutti seranu custruiti nantu à a linea di Prughjettu Ferroviaria Kırşehir-Aksaray-Ulukışla, prevista da u Ministeru di Trasporti, Affari Marittimi è Comunicazioni.
A "Reunione d'informazione di participazione publica" in quantu à u prugettu, chì hè stata offerta da a Direzzione Generale di Investimenti Infrastrutture affiliata à u Ministeru, hè stata tenuta in Kırşehir.
Parlendu à l'apertura di a riunione à u Centru Culturale, u Direttore Provinciale di l'Ambiente è l'Urbanizazione, Şanser Duran, hà dichjaratu chì u schedariu di candidatura per a Valutazione di l'Impattu Ambientale (EIA) preparatu per u Prughjettu Ferroviario Kırşehir-Aksaray-Ulukışla, previstu per esse realizatu da u Generale. Direzzione di Investimenti Infrastrutturali, hè stata appruvata da u Ministeru di l'Ambiente è l'Urbanizazione, è hà infurmatu à u publicu nantu à l'investimentu. Ellu disse chì sta riunione hè stata fatta per
Dichjarà chì i suggerimenti di i citadini, l'istituzioni è l'urganisazione seranu pigliati per u prugettu, Duran hà dichjaratu chì questu serà mandatu à u Ministeru in forma di rapportu.
U Specialista di Prughjettu Gülçin Dalgıç, un ufficiale di MGS Project Consultancy and Engineering Company, chì hà preparatu u Rapportu EIA di u prugettu, hà dichjaratu in u so discorsu accumpagnatu da a presentazione chì u Prughjettu Ferroviario Kırşehir-Aksaray-Ulukışla hè una linea di 209 mila 748 metri in tutale.
Spieghendu chì serà cunnessu cù e linee in i corridoi est-ovest è nord-sud di Turchia cù altre linee integrate, Dalgıç hà dettu chì l'integrazione serà furnita in Aksaray cù u prughjettu ferroviariu Antalya-Konya-Aksaray-Nevşehir-Kayseri, chì a so indagine, i servizii di l'ingegneria di u prughjettu è u prucessu EIA hè in corso, è chì questu hà nutatu chì a linea furnisce u trasportu ferroviariu direttu à Antalya, Konya, Nevşehir è Kayseri.
Dichjarà chì a linea parte da Kırşehir, passa per alcune parti di Aksaray è Konya è finisce in Niğde Ulukışla, Dalgıç hà datu l'infurmazioni seguenti:
"A nostra linea hè stata cuncepita cum'è elettrica à doppia pista. U trasportu di merci è di passageri hè destinatu. Hè statu cuncepitu per una vitezza di 250 chilometri per ora per i treni di passageri è 80 chilometri per ora per i treni di merci. A linea deve passà per strutture d'arte in certi spazii. Ci sò 2 tunnel è 9 viadutti in a linea di prughjettu. Ci sò 2 stazioni nantu à a linea. Stazione di Ortaköy è Aksaray. Inoltre, ci sò ancu spazii brevi di fermata. U passaghju per pedoni, veiculi è scopi agriculi serà furnitu in certi lochi. Overpasses, underpasses è culverts sò pensati per transizioni cum'è autostrade, risorse d'acqua è linee di produzzione agricula.
Dalgıç hà dettu chì a divisione è u riempimentu seranu fatti in certe parti di u prugettu, secondu e caratteristiche geopolitiche, è spiegò chì in questu cuntestu, 21 milioni di metri cubi di splitting è 32 milioni di metri cubi di riempimentu seranu realizati in u prugettu, è i materiali di riempimentu seranu furniti da e cave circundanti.
- Ùn ci era micca interessu in a riunione d'infurmazione-
L'opinioni è i suggerimenti di l'istituzioni, i citadini è i capi seranu ricevuti.
Ùn ci era micca assai interessu in a "Reunione d'infurmazione di participazione publica". A riunione hè stata realizata cù a participazione di un pocu numeru di rapprisentanti di l'istituzione è di individui.

Fonte: News

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*