L'Olanda alimentarà i so treni da turbine eoliche

I Paesi Bassi alimentanu i so treni da e turbine eoliche: l'Olanda hà firmatu un cuntrattu energeticu per alimentà a forza di trazione di e ferrovie in tuttu u paese da e turbine eoliche.

U 15 di maghju, un cuntrattu hè statu firmatu trà Eneco è Vivens per e Ferrovie Olandesi per esse alimentate da turbine eoliche da 2018. I partenarii di a joint venture Vivens sò Netherlands Railways (NS - Dutch Railways), Veolia, Arriva, Connexxion è l'operatori di trasportu ferroviariu.

Cù stu cuntrattu chì copre u periodu di 2015 anni trà u 2025 è u 10, u 1,5% di a putenza di trazione necessaria da a rete ferroviaria elettrificata ProRail 100 kV dc serà furnita da turbine eoliche. Attualmente, 50% di a putenza di trazione hè furnita da a forza di u ventu.

Tuttu u cunsumu di l'electricità in a rete ferroviaria Olandese hè di circa 1,4 terawatt-ora (TWh) annu. L'usu di l'energia eolica face parte di a pulitica Olandese nantu à u cunsumu d'energia in i treni. I Paesi Bassi cercanu ancu di rinnuvà a so flotta acquistendu treni muderni cun un cunsumu energeticu più bassu. Cù i novi treni è e novi tecniche di guida applicate, NS dichjara chì, dapoi u 2005, u cunsumu di l'electricità per u kilometru di passageru hè diminuitu di 30%.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*