Izmir serà cunnessu à duie capitali da a linea di trenu d'alta velocità

Izmir serà cunnessu à duie capitali cù a Linea di Trenu d'Alta Velocità: u Ministru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione Lütfi Elvan hà dettu: "Se avemu fattu una prumessa, stamu daretu à quella prumessa. "Ùn ci hè micca espressione o cuncettu in u nostru vocabulariu chì dice chì ùn succede micca o ùn succede micca", disse.

In u so discorsu durante a so visita à a Direzzione Provinciale di u Partitu AK Izmir, Elvan hà dettu chì anu esaminatu parechji prughjetti in Izmir in u situ oghje, hà discututu i prublemi di a cità cù l'urganisazioni non governamentali è hà parlatu di suluzione.

Dichjarà chì quandu si sò partiti cum'è u guvernu, anu dettu: "Semu partiti per a vulintà naziunale, avemu da serve à u nostru populu", u Ministru Elvan hà dettu: "Finu à oghje, ùn avemu mai, in ogni modu, datu. i nostri citadini, chì sò estremamente sensibili à a vulintà naziunale, ancu ognunu di i nostri citadini, a so sensibilità à a vulintà naziunale. " Ùn avemu mai gettatu una ombra. Avemu sempre pruvatu à serve. "Avemu pruvatu à realizà prughjetti chì uniscenu è integranu 77 milioni di persone", disse.

Dichjarà chì anu fattu investimenti enormi in Izmir è cuntinueghjanu à fà cusì, è chì anu fattu un investimentu di più di 2014 milioni di lire in a cità cum'è ministeru solu in 500, Elvan hà dettu: u prughjettu di l'autostrada Istanbul-Izmir, l'alta Ankara-Izmir. prughjettu di ligna di trenu vitezza, Izmir-Istanbul trenu high-vitezza Spiegò ch'elli anu fattu investimenti cum'è u prugettu, Tunnels Sabuncubeli, Konak è Belkahve. Elvan hà dettu: "Apremu i navi intasati in Izmir in u trasportu è l'accessu, unu per unu, è continueremu à fà".

U Ministru Elvan hà continuatu cusì:

"Avemu da abbraccià i nostri fratelli da Izmir inseme. Avemu da abbraccià lu, indipendentemente da quale partitu puliticu o da ogni segmentu di a sucetà. Avemu bisognu di unità è integrità. Ci hè forza in unità è pensu chì tutti i nostri citadini di Izmir duveranu unisce cù un unicu scopu per u sviluppu è u sviluppu di Izmir. Qualchese chì faci un sforzu in questu sensu deve esse supportatu.

Avemu l'elezzioni davanti à noi. Hè estremamente impurtante chì ciò chì facemu hè spiegatu in dettagliu cumpletu è spartutu cù i nostri citadini. Vulemu sinceramente serve Izmir. Avemu fattu passi assai serii versu u sviluppu è a crescita di Izmir è facenu una cità di marca è una cità esemplare micca solu per a Turchia, ma ancu in Europa è in u mondu, cum'è hè statu in a storia, è continueremu à fà cusì da avà, finu à chì sapemu ciò chì facemu è ciò chì facemu da avà Spieghemu sinceramente ciò chì faremu è fà.

Se facemu una prumessa, stamu daretu à quella prumessa. Ùn ci hè micca tali cuncettu o spressione in u nostru dizziunariu cum'è "ùn si pò esse realizatu" o "ùn si pò esse realizatu". Cunsegnamu esattamente ciò chì avemu prumessu è faremu cusì. Ùn stamu micca daretu à qualsiasi prughjettu chì ùn pudemu micca fà o rializà. Questa hè a nostra cunniscenza di a pulitica. Semu persone chì amanu a ghjente. Semu persone chì parlanu da u core à u core. Ùn ci hè micca durezza in a nostra lingua, ùn ci hè micca attaccu in a nostra lingua, è pensu chì u nostru populu di Izmir duveria ancu vede stu capitu. Credu veramente chì u populu di Izmir ci darà un sustegnu seriu in stu novu periodu ".

U presidente provinciale di l'AK Party Izmir, Bülent Delican, hà manifestatu a so satisfaczione per a visita è hà presentatu à u Ministru Elvan una placca cù a preghiera Evil Eye scritta sopra.

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*