I servizii di treni di bloccu partenu trà Turchia è Ungheria

I servizii di treni di bloccu cumincianu trà Turchia è Ungheria: A 3a Reunione di u Gruppu di Travagliu Ferroviario Turco-Ungherese hè stata in Budapest, Ungheria.

In a delegazione turca guidata da İbrahim ÇELİK, Capu di u Dipartimentu Cargo; I rapprisentanti di u Ministeru di u Sviluppu Naziunale, MAV Hungarian Railways Company, Gysev Cargo è Rail Cargo Ungheria anu assistitu à a riunione, chì include ancu i funzionari di u Ministeru di Trasporti, Affari Marittimi è Comunicazioni.

À a riunione, l'opportunità di sviluppà a cooperazione trà Turchia è Ungheria in u campu di e ferrovie, aumentà u trasportu di merci ferroviarie trà i dui paesi, è l'opportunità di cuuperazione in u campu di u trasportu intermodale è semi-rimorchi (TIR Box) sò state discusse per aumentà. u voluminu cummerciale di 2 miliardi di dollari trà Turchia è Ungheria.

À a riunione, hè statu decisu di inizià i servizii di treni di merci misti è containeri trà Turchia è Ungheria in 2015 è di finisce u travagliu nantu à u trasportu di semi-rimorchi (TIR Box).

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*