Strisce gialle sò sparite una per una in stazioni di Ankaray

Strisce gialle sò sparite una per una in e stazioni di Ankaray: E strisce gialle perceptibili chì permettenu à e persone visive chì viaghjanu cù trasportu publicu di trasfurmà cunfortu in stazioni di Ankaray sò sparite una per una. Riagisce à a situazione, e persone disabile dumandanu u rinnuvamentu di e strade.

E persone disabili, chì anu prublemi cù e strisce gialli perceptibili in i carrughji è i viali di a capitale, scontranu ancu u listessu prublema in Ankaray, u sistema di trasportu publicu ferroviariu. E strisce gialli chì sò state eliminate cù u tempu ùn sò micca rinnuvate in e stazioni di u sistema ferroviariu, chì hè custituitu da 11 fermate: Dikimevi, Kurtuluş, Koleji, Kızılay, Demirtepe, Maltepe, Tandoğan, Beşevevler, Bahçelievler, Emek, AŞTİ. Enfatizendu chì e superfici tattili sò vitali per elli, i citadini disabili anu dettu: "Ùn hè pussibule ghjunghje in ogni locu seguitendu a strada gialla in e strade di Ankara. Vulemu truvà u nostru modu almenu in stazioni di trasportu publicu. "E strisce ponu esce, ma ùn avemu micca capitu perchè ùn sò micca riparati", disse.

SERÀ LENTAMENTE CANCELLATA

Argumentendu chì ci sò serii ostaculi per i citadini disabili per esce per e strade, Şerafettin Hasanoğlu, presidente di l'Associazione Active Visually Impaired, hà dettu: "A situazione à e fermate di u metro hè ancu un pruduttu di a stessa mentalità".
"E strisce gialli in e stazioni di Ankaray spariscenu una per una. Questu succede perchè l'aspiratori di i veiculi usati per a pulizia sò assai putenti. Inoltre, postu chì e strisce sò adesivi, si sparghjenu dopu un pocu tempu. Stu materiale utilizatu in Turchia hè statu pruvatu è abbandunatu à l'esteru 15 anni fà. Avà ci sò o blocchi di petra o direzzione si trovanu cù a navigazione. L'infurmazioni chì avemu ricevutu da l'autorità hè chì ancu s'è e strisce gialli sò rotte o perse, ùn ci sarà micca rinnuvamentu. In questu casu, e strisce saranu gradualmente sguassate ".

OBSTACULU ROSSU SULLA STRADA GIALLA

A catifa rossa pusata nantu à a striscia gialla davanti à l'edificiu principale di a Municipalità Metropolitana, chì implementa superfici tattili, attrae l'attenzione. I citadini disabili chì venenu à u fronte di l'edifiziu seguendu a striscia gialla, chì hè una linea dritta, anu un tempu difficiule perchè a parte punteggiata, chì significa u locu per vultà, hè sottu à a catifa rossa.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*