I travagliadori di Tüdemsaş anu inventatu un robot di saldatura semi-automatizatu

I travagliadori di Tüdemsaş anu inventatu un robot di saldatura semi-automatizatu: İbrahim Alkan, chì travaglia cum'è saldatore in l'Industria Ferroviaria Turca (TÜDEMSAŞ), inseme cù i so culleghi, hà inventatu un robot di saldatura semi-automatizatu chì cunsuma menu travagliu è elimina l'errori chì ponu accade. durante a saldatura per via di a difficultà di u so travagliu.

İbrahim Alkan, maritatu è babbu di 3, chì travaglia in TÜDEMSAŞ Metal Works Factory Bumper Manufacturing Branch, inseme cù i so amichi, hà inventatu un robot di saldatura semi-automatizatu cù u sustegnu di u General Manager TÜDEMSAŞ Yıldıray Koçarslan. Alkan è i so amichi, chì anu cercatu di caccià l'effettu negativu di a saldatura di gas nantu à a vita umana, anu decisu di fà un robot di saldatura da alcune parti di TÜDEMSAŞ. I travagliadori chì anu inventatu un robot di saldatura semi-automatizatu anu acceleratu a pruduzzione in a fabbrica è si sbarazzanu di l'effetti negativi di a saldatura à l'arcu di gasu metallicu nantu à a vita umana. I travagliadori, chì passanu menu travagliu cù u robot di saldatura, anu ancu eliminatu l'errori chì ponu accade durante a saldatura.

Dichjarà chì ùn tenenu più a saldatura cù e so mani, Alkan hà dettu: "Qui saldemu i paraurti di i passageri è i paraurti di i carri di merci. Saldamu i platti di ricezione, i platti di rinforzu à a pipa è i so lampi di a manica esterna à a manica. Facemu a saldatura à l'arcu di metalli à gasu quì. Avemu riduciutu sta risorsa à un unicu bancu di travagliu, i travaglii chì avemu avutu preparatu prima in l'apparechju, i travaglii chì avemu realizatu in parechje operazioni. Quì, ancu, pudemu saldà senza mantene a fonte. Inseme cù i nostri amichi, avemu sviluppatu un apparatu per questu. Stu prucessu ci hà purtatu u standard è a qualità in a saldatura. Avemu statu certificatu cù sta fonte. I nostri risorse sò stati pruvati. A prova hà datu risultati pusitivi. Quandu eramu certificati automaticamente, hè statu certificatu automaticamente per via di u travagliu chì avemu fattu nantu à stu bancu ".

GRAZIE À U ROBOT DI SALDATURA, SAVE 60 PERCENT OF TIME
Dichjarà chì ùn ci hè micca errore umanu in a saldatura è a qualità hè aumentata grazia à u robot, Alkani hà dettu: "Avemu riunitu cù u travagliu di uni pochi di i nostri maestri. Purtemu a piastra di fondu, piastra di rinforzu, pipa cum'è automatizazione senza chjappà e mani. Quì l'avemu centratu appughjendu. Pudemu automaticamente inizià u travagliu chì centremu è estrae una fonte di film in modu standard, diventa una fonte di qualità. Prima di quessa, u tempu era longu, pigliemu a piastra di fondu, u purtemu cù e mani, pigliemu a piastra di rinforzu è u purtemu. Pudemu nantu à l'altru, move a pipa, mette nantu à l'apparechju. Li puntavamu in trè lochi è poi li purteremu di novu. Avà pudemu principià a saldatura quì senza muvimenti in u stessu locu. Salvemu 60 per centu di u tempu cù stu robot. Ci hè statu un centu per centu aumentu di a qualità. Inoltre, ùn vi stancu micca, ùn saldate micca in manu ", disse.

Alkan hà aghjustatu chì utteneranu a patente di u robot di saldatura cù i sforzi di u direttore generale di TÜDEMSAŞ Yıldıray Koçarslan.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*