A custruzzione di u parcheghju di vagoni sotterranei principia in Izmir

A custruzzione di i vagoni sotterranei principia in Izmir: a municipalità metropolitana di Izmir, chì si prepara à stabilisce un parcheghju sotterraneo di dui piani cun un investimentu di 93 milioni di lire in Halkapınar per i vagoni di metro, passa à un novu ordine di trafficu in a regione à partire da Ghjovi.
Cuntinuendu a produzzione di novi vagoni da esse utilizati in a reta di metro in espansione, a Municipalità Metropolitana di İzmir hà iniziatu i travaglii di custruzzione di u parcheghju sotterraneo di 2 piani chì deve esse custruitu in Halkapınar per questi vagoni. Per a custruzzione di a stallazione, chì serà custruita in l'area partendu da l'Atatürk Stadium è a strada Şehitler è si estende à Osman Ünlü Junction è l'area di depositu di metro Halkapınar è costarà circa 93 milioni di lire, un novu ordine di trafficu serà introduttu in a regione. da ghjovi u 25 di ferraghju.
Siccomu a stallazione di magazzinu sotterranea chì deve esse custruita nantu à Halkapınar Şehitler Caddesi hà una cunnessione cù a stallazione di almacenamento esistente, principalmente l'infrastrutture di a strada 2844 seranu spustate. Per chì i travaglii di spustamentu sianu realizati in modu sicuru, a sezione di a strada 2844 trà Şehitler Caddesi è Strada 2816 funzionerà in una corsia è in una sola strada versu Şehitler Caddesi per circa 3 mesi à partesi di ghjovi.
I citadini chì vanu in e regioni Çınarlı è Mersinli usendu a strada 2844 in direzzione di Konak, Alsancak, u Bazar di i Costruttori è a Stazione di l'Autobus puderanu ghjunghje à e strade 2816 via 2844 Street usendu Fatih Street da avà, cù l'arrangiamentu fattu.
115 vagoni ponu parcheghju
Per u mantenimentu è u almacenamentu di a flotta di u Metro Izmir, chì si espansione ghjornu per ghjornu, a nova facilità, chì serà stabilita in l'area "partendu davanti à l'Atatürk Stadium è a strada Şehitler è si estende à Osman Ünlü Junction è a zona di magazzini di metro Halkapınar. ", avarà una capacità di 115 vagoni. Un sistema di ventilazione custituitu da ventilatori di jet è ventilatori assiali serà stallatu in i servizii di mantenimentu è di almacenamentu sotterranei, chì seranu custruiti cum'è dui piani nantu à una superficie totale di 15 mila metri quadrati, per ventilà l'ambiente è per evacuare u fumu chì accade in casu di focu. U sistema di aria compressa serà stallatu per fà u mantenimentu di i veiculi è di e parti in a sezione induve a manutenzione periodica serà fatta. Un sistema di lavatu automaticu di treni serà stallatu fora di a stallazione, chì permetterà à i veiculi di esse lavati in muvimentu. In cunfurmità cù i regulamenti naziunali di u focu, u sistema di estinzione di u focu di l'acqua di l'internu (sistema di l'armadiu), u sistema di sprinkler (sistema di estinzione di u focu) è l'ugello di riempimentu di a brigata di u focu seranu custruiti. In a stallazione di almacenamentu di i veiculi sotterranei, seranu ancu creati u centru di trasfurmazioni è u 3u sistema ferroviariu chì furnisce l'energia di i treni. Inoltre, i sistemi di deteczione d'incendiu-avvertimentu, camera è scada seranu installati à a facilità. U Parcheghju di Carru Sotterraniu, chì serà purtatu à a cità da a Municipalità Metropolitana di Izmir, costarà 92 milioni 722 mila TL.
85 carri novi ghjunghjeranu
A municipalità metropolitana di Izmir, da un latu, porta studii nantu à e linee Evka 3 - Bornova Center, Buca è Fahrettin Altay-Narlıdere Engineering School, da l'altra parte, cuntinueghja a produzzione di 85 treni novi cù 17 vagoni per esse utilizati in . a rete di metro esistente inseme à queste linee.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*