A tramvia domestica hà cuminciatu à trasportà i passageri in Samsun

Tram domesticu in Samsun hà cuminciatu à trasportà i passageri: Panorama, u novu tram di a linea Light Rail System, operatu da a municipalità metropolitana di Samsun Samulaş A.Ş., hà cuminciatu à serve.
Panorama, chì hè ghjuntu in Samsun circa 10 ghjorni fà, hè stata pronta per u serviziu dopu à e teste di prestazione realizate nantu à a linea Light Rail System. Municipalità Metropolitana di Samsun Samulaş A.Ş. U membru di u cunsigliu Kadir Gürkan è Samulaş A.Ş. cù u so persunale amministrativu è tecnicu Durmazlar Inc. Samulaş A.Ş à 08.40 di a matina cù a participazione di a so squadra tecnica. Partendu da l'area di u magazzinu, u tram lucale hà iniziatu u so primu viaghju da a stazione di Güzel Sanatlar è si trasfirìu versu Belediyeevleri.

NOTA COMPLETA À PANORAMA DA PASSAGGERI
U tramlu lucale, chì hà pigliatu u so primu passageru in a stazione di Güzel Sanatlar, furnisce u serviziu trà l'Università è i Comuni per l'accidentu accadutu nantu à a linea di u sistema ferroviariu. Atatürk Anatolian High School Student Alperen TOK, unu di i passageri di u tram lucale, hà dettu: "Aghju in u Parcu Gençlik è aghju utilizatu u tram per 3 anni. U disignu di u novu tram hè assai bellu è spaziosu, i piani di u sediu. è u disignu interiore pare assai utile è còmode, è u fattu chì hè pruduttu in u nostru paese hè ancu un avvenimentu fieru è piacevule ", disse.

L'EXPERIENCE VATMAN SİNECEK PORTU A PANORAMA À I PASSAGERI
Un pilotu espertu Hakan Sinecek, chì travaglia cum'è cunduttore in Samulaş A.Ş., era a prima persona à presentà Panorama à a ghjente di Samsun. Sinecek: "Aghju travagliatu cum'è motorista in Samulaş A.Ş da circa 6 anni Hè un grande orgogliu è piacè di utilizà un tram di produzzione lucali. Inoltre, fà stu primu viaghju cum'è viaghjatore hè un avvenimentu chì ùn aghju mai scurdatu è mi sentu onoratu in a mo vita prufessiunale. U nostru novu tram hè in generale una pruduzzione assai successu cù u so cunfortu di guida è u so design, spergu chì serà benefica per noi è i passageri chì serve ogni ghjornu. disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*