U Ministru Arslan hà finitu e discussioni di a strada YHT Ankara-Izmir

U Ministru Arslan mette fine à e discussioni di a strada Ankara-İzmir YHT: u Ministru di Trasporti, Affari Marittimi è Comunicazioni Ahmet Arslan, chì hà visitatu u guvernatore Mustafa Hakan Güvençer in u so uffiziu in u scopu di u prugramma Manisa, hà dichjaratu chì ùn ci era più tappa in u locu. U Prughjettu di u Trenu d'Alta Velocità Ankara-İzmir chì ùn hè micca statu sottumessu à l'offerta è chì a linea hè stata finita per anni 3. Ellu hà dichjaratu chì serà messu in serviziu in u

U Ministru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione Ahmet Arslan mette fine à e discussioni chì a strada Manisa di u Prughjettu Ferroviariu d'Alta Velocità Ankara-Polatlı-Afyonkarahisar-Uşak-İzmir (YHT), chì riducerà u tempu di trasportu trà Ankara è Ankara. İzmir à 3.5 ore, dividirà u centru di a cità in dui. Arslan hà dettu: "A nostra linea di trenu d'alta velocità, chì vene da Uşak è anderà à Izmir attraversu Manisa, ùn seguitarà micca a linea attuale. "Passerà ghjustu à u sudu di a terminal d'autobus esistenti in u nordu di a cità è cuntinuerà parallella à a strada di circondu esistente fora di a cità", disse.

Dichjarà chì i prughjetti in quantu à u trasportu cuntinueghjanu in Manisa, cum'è in ogni parte di Turchia, u Ministru Arslan hà dettu: "In più di e nostre strade divise in corso è i travaglii di asfaltu caldu chì culligaranu Manisa à l'Egeu è l'Anatolia Centrale, avemu ancu bisognu di una seconda. autostrada. U nostru travagliu di prughjettu cuntinueghja. Hopefully, avemu da principià i so prucessi prestu. Stu prughjettu hè assai impurtante per Manisa è a Regione Egea, sia in termini di cunnessione cù u mare è l'Anatolia Centrale è più à u livante. Seguimu i so prucessi inseme. In ogni casu, in una cità chì hè u core di una ecunumia è di un cummerciu cusì grande, era di sicuru assai impurtante di riabilitazione di e ferrovie esistenti è di custruisce un trenu à grande velocità. Seguimu stu prublema cù i nostri amichi. Tutti i prucessi sò cuminciati. Ùn ci hè micca un prucessu di licitazione chì ùn hè statu iniziatu per a linea di treni à alta velocità Ankara-Afyonkarahisar-Manisa-İzmir. Spergu chì u metteremu in serviziu in 3 anni ". disse.

Discussioni di treni à alta velocità

Rispondendu à una dumanda nantu à e discussioni chì a strada Manisa di u Prughjettu Ferroviario d'Alta Velocità Ankara-Polatlı-Afyonkarahisar-Uşak-İzmir, chì riducerà u tempu di trasportu trà Ankara è İzmir à 3.5 ore, dividerà u centru di a cità in dui, U Ministru Arslan hà dettu: "Sapemu ciò chì facemu è perchè u facemu. Manisalı sà ancu chì simu pruvendu à realizà questi prughjetti in u megliu modu pussibule per elli à sviluppà a regione. Di tantu in tantu, si facenu qualchi polemiche è dichjarazioni diverse. Per informà currettamente u publicu in Manisa, pudemu facilmente dì chì a nostra linea di treni d'alta velocità chì vene da Uşak è andendu à Izmir attraversu Manisa ùn seguitarà micca a linea esistente. Pensate à questu cum'è una strada di circondu fora di a cità, passendu ghjustu à u sudu di a terminal d'autobus esistenti in u nordu di a cità, è cuntinueghja parallella à a strada di circondu esistente. Passeremu Manisa in una manera chì cunnetta, micca divide, è ghjunghje à l'Egeu. Ùn simu cuntentu di questu. Inoltre, ùn permetteremu micca a nostra linea cunvinziunali esistenti, vale à dì a linea chì serve i treni di merci, in a cità. Consegneremu a nostra carica à l'Egeu cum'è una terza linea accantu à a nostra linea di treni d'alta velocità. Ci hè qualcosa assai più impurtante per Manisalı. Partendu da u centru di Manisa, espansione a linea di trenu attuale à Menemen in duie linee. "Cullegheremu Manisa à Menemen è dunque à Egeray, furnisce un serviziu suburbanu nantu à e duie linee", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*