DurmazlarU successu in u settore di i sistemi ferroviari deve esse sustinutu

Parlendu à a 8a è 35a Reunione d'Analisi Settoriale Estesa di Cumitati Prufessiunali, chì include cumpagnie chì operanu in u settore di a machina, u Vicepresidente di u Cunsigliu di BTSO Cüneyt Şener hà dichjaratu chì a maiò parte di l'investituri in TEKNOSAB seranu i rapprisentanti di u settore di a machina è hà dettu: "TEKNOSAB aghjunghjera una grande forza à u sviluppu di u nostru settore". disse.

I cumitati prufessiunali in BTSO cuntinueghjanu à determinà e roadmaps settoriali cù riunioni di analisi settoriali estese. U 8th è 35th Cumitati Prufessiunale Extended Sector Analysis Meeting, chì includenu cumpagnie chì operanu in u settore di a machina, si sò tenuti in u BTSO Service Building. Cüneyt Şener, Vicepresidente di u Cunsigliu di Amministrazione di BTSO, è i rapprisentanti di u settore anu mostratu un grande interessu in a riunione à a quale anu assistitu i membri di u cunsigliu è i membri di u cumitatu.

GRANDE ATTENZIONE À TEKNOSAB

Parlendu à a riunione, u vicepresidentu di u Cunsigliu di Amministrazione di BTSO, Cüneyt Şener, hà dettu chì l'industria di a machina hè una industria in constante sviluppu cù dinamica impurtante. Dichjarà chì Bursa hè una cità in crescita nantu à a basa di i settori di machini, automobili è tessili, Şener hà dettu: "U nostru settore cresce ghjornu per ghjornu. L'annu passatu, e nostre esportazioni in Bursa anu aumentatu da quasi 20 per centu. In più di questu aumentu, i novi investimenti cuntinueghjanu in u settore. TEKNOSAB, chì serà implementatu sottu a dirigenza di a nostra camera, hè unu di questi investimenti impurtanti. L'investituri quì seranu principarmenti da u settore di a machina. TEKNOSAB aghjunghjera una grande forza à u sviluppu di a nostra industria ". disse.

UR-GE PROJECTS GRANDE OPPORTUNITÀ PER L'IMPRESE

Dichjarà chì cum'è BTSO, anu implementatu prughjetti impurtanti per espansione a so attività in l'arena glubale, Cüneyt Şener hà dichjaratu chì e cumpagnie anu ottenutu un successu significativu cù 10 prughjetti UR-GE diffirenti chì anu realizatu cù u sustegnu di u Ministeru. Dichjarà chì anu pioniere l'apertura di i settori à u mondu cù i so travaglii di istituziunalisazione è attività di promozione straniera in u scopu di i prughjetti, Şener hà attiratu l'attenzione à u fattu chì anu purtatu più di 4 1.000 novi esportatori à Bursa in l'ultimi 4,5 anni cù u contribuzione di l'attività realizate in u scopu di l'UR-GE. Enfatizendu l'impurtanza di u sustegnu furnitu in u scopu di UR-GE, Şener hà dettu: "U sustegnu statale di 75 milioni di dollari hè furnitu per UR-GE. Stu supportu hè offrittu à i nostri settori per esse utilizatu in attività cum'è cumitati d'acquistu, attività di marketing d'oltremare, furmazione è cunsulenza. In più di u 10% di sustegnu di u guvernu, a nostra Camera furnisce ancu XNUMX% di sustegnu à i participanti di u prugettu. E nostre cumpagnie duveranu prufittà di più queste opportunità ". disse.

"DURMAZLAR"U SUCCESSU DEVI ESSERE SUPPORTU"

DurmazlarCüneyt Şener hà ancu mintuatu l'impurtanza di l'esportazioni di Turchia in u settore di i sistemi ferroviari.DurmazlarL'esportazione di Tram in Pulonia hè stata unu di l'argumenti più impurtanti utilizati per spiegà u putenziale di l'ecunumia di u nostru paese. Cum'è industriali, avemu bisognu di sustene stu successu è di avanzà. A cunniscenza, l'esperienza, a tecnulugia è l'infrastruttura di Bursa anu u putere di ottene questu. In più di i sistemi ferroviari, duvemu fà Bursa unu di i centri di produzzione più impurtanti in u mondu in settori cum'è l'aerospaziale è a difesa cù un altu valore aghjuntu ". disse.

"INSEME IN L'INDUSTRIA DEVE CONTINUARE"

In u so discorsu, u membru di l'Assemblea di BTSO Hüseyin Durmaz hà enfatizatu chì l'industria di a machina travaglia in forte unità è armunia sottu u paraplu di BTSO. Dichjarà chì sta unità deve esse mantinuta, Durmaz hà dettu: "U fattore più impurtante chì portarà a nostra industria in avanti hè a nostra unità è sulidarità. Avemu da travaglià cù questa comprensione è cuntinuà à aghjunghje valore à l'ecunumia ". usatu e frasi.

DURMAZLAR'IN 98 VEHICLES sò usati in u trasportu publicu ferroviariu urbanu

Dopu à i discorsi Durmazlar Abdullah Bocan, Direttore Generale di Sistemi Ferroviari, hà fattu una presentazione. In a so presentazione, Abdullah Bocan hà datu infurmazioni à i rapprisentanti di u settore nantu à u so travagliu in u settore di i sistemi ferroviari, chì anu cuminciatu à investisce in u 2009. Dichjarà chì anu pruduttu 3 veiculi diffirenti cum'è una cumpagnia, Abdullah Bocan hà dettu chì tutte e attività di cuncepimentu, software è produzzione di i veiculi. Durmazlar Hà enfatizatu chì hè stata realizata da l'ingegneri in u corpu. Dà l'infurmazioni chì un totale di veiculi 98 sò usati in u trasportu publicu ferroviariu urbanu in tutta a Turchia, Bocan hà attiratu l'attenzione à u fattu chì anu sappiutu aumentà a so parte di u mercatu finu à 4 per centu in u mercatu turcu, induve i pruduttori stranieri sò predominanti.

TARGET PERCENTAGE PRODUZIONE DOMESTICA

Dichjarà chì travaglianu cù più di 200 fornitori lucali, quasi a mità di i quali sò industriali di Bursa, Abdullah Bocan hà dettu chì anu u scopu di aumentà a tarifa lucale da 60 per centu à 100 per centu u più prestu pussibule. Ricordendu chì farà a prima esportazione di Turchia di sistemi ferroviari à a cità polacca di Olsztyn in 2020 cù i cuntributi di l'industriali di Bursa, Bocan hà dettu: "Avemu firmatu u nostru primu accordu d'esportazione cù i cuntributi di i nostri industriali di Bursa. Travaremu più duru in u prossimu periodu per chì i veiculi pruduciuti da a nostra marca chì rapprisentanu Bursa ponu serve in diverse cità di u nostru paese è di u mondu. disse.

Cuntinuendu cù e presentazioni di l'esperti di u Prughjettu BTSO UR-GE, a riunione hà assistitu da u Vicepresidente di u Cunsigliu di Amministrazione di BTSO Cüneyt Şener. Durmazlar Hüseyin Durmaz, presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di a Holding, è Durmazlar Hè finita cù a presentazione di una placca à Fatma Durmaz Yılbirlik, Vicepresidente di u Cunsigliu di Amministrazione Holding, per u so primu successu exportatu in u settore di i sistemi ferroviari.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*