U presidente Imamoglu, Kabataş Mahmutbey hà esaminatu a custruzzione di a linea di metro

U presidente Imamoglu Kabatas Mahmutbey hà esaminatu a custruzzione di a linea di metro
U presidente Imamoglu Kabatas Mahmutbey hà esaminatu a custruzzione di a linea di metro

U presidente di l'IMM Ekrem İmamoğlu, dopu à e so investigazioni in a nova zona di a valle di a vita in Tuzla Kabataşpassatu à. "U Prughjettu Seagull" è Kabataş İmamoğlu, chì hà fattu investigazioni nantu à a custruzzione di a linea di metro Mahmutbey, prima Kabataş – In u ferry Üsküdar, allora Kabataş - S'hè scontru cù i citadini nantu à a linea di funicular Taksim. Hè nutate chì Imamoglu hà utilizatu u so propiu Istanbulkart mentre cullà nantu à u funicular.

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM) Ekrem İmamoğluDopu avè esaminatu l'opere di riabilitazione di Hacet Stream, chì hè stata trasfurmata in un prughjettu di valle di vita in u distrittu di Tuzla Aydınlı, in situ, hà respiratu in a polvera di i so pedi. KabataşU "Prughjettu Martı", chì hè in custruzzione in , hè statu pigliatu in u situ di custruzzione. İmamoğlu, chì hà fattu inspezioni cù i so scarpi speciali, u gilet è u cascu in u scopu di a sicurità di u travagliu, hè statu infurmatu da i gestori nantu à i piani di u prugettu. di u prugettu, KabataşImamoglu, chì hè statu infurmatu chì l'artefatti archeologichi sò stati truvati in e sezioni di integrazione di a custruzzione di u metro Mahmutbey, hà avvistatu chì l'opere deve esse cuntinuate in una manera sensible à a storia. I travagliadori di cantiere posanu per una foto cù İmamoğlu, à quale anu mostratu un grande interessu. İmamoğlu, un altru situ di custruzzione ghjustu accantu à l'area "Martı Project". Kabataş - Iniziò a custruzzione di u Metro Mahmutbey. İmamoğlu è a delegazione accumpagnata anu esaminatu a custruzzione di a prima stazione di u metro, chì hè prevista per piglià una parte significativa di a carica di u trafficu di i veiculi di a cità.

FERRY HORN SALUTA U PRESIDENTE IMM
Dopu avè finitu e so ispezioni in i cantieri di custruzzione è datu e so struzzioni, İmamoğlu sta volta hà vultatu à i citadini, cum'è hà fattu durante a campagna elettorale. Imamoglu, Kabataş - Accolta i citadini chì sbarcanu da u Ferry Üsküdar. I citadini, chì di colpu vittiru u presidente di l'IMM davanti à elli, cumpetenu l'un à l'altru per piglià una foto cù Imamoglu, dopu un cortu stupente. Micca cuntentu di l'accoglienza, İmamoğlu hà sappiutu nantu à u battellu chì stava per partì è hà salutatu i citadini chì viaghjavanu. Avvisendu İmamoğlu, i capitani di l'altri battelli chjappà i so cornu è salutanu u presidente di l'İBB. İmamoğlu, chì hà finitu u viaghju in ferry, sta volta hà cambiatu a so rotta. Kabataş – Hà rumpitu a linea di funicular Taksim. İmamoğlu, chì attraversava davanti à a fermata di u tram, hà trasmessu i prublemi chì hà vistu intornu à ellu à i so assistenti è hà dumandatu chì e unità municipali pertinenti sò infurmate.

HAN DUMANDAT UNA SCALA À KABATAȘ SETUSTU
Intantu, u capu di u distrittu di Ömer Avni Ayşen Bingöl, chì hè ghjuntu à u latu di İmamoğlu, hà dichjaratu chì ci sò state richieste di scale trà l'area cunnisciuta cum'è Setüstü è a strada principale dapoi anni, ma queste richieste ùn sò micca state soddisfatte finu à avà. İmamoğlu hà pigliatu nota di a dumanda di u mukhtar Bingöl è dumandò chì u travagliu necessariu sia iniziatu. İmamoğlu, chì era quasi circundatu da l'amore da i citadini chì l'anu trovu davanti à elli, puderia à pena copre a distanza di circa 200 metri. Certi citadini anu fattu cuntattu cù i so parenti per via di i telefunini mobili. 2 citadini femine, Kabataş - Offre cioccolata à İmamoğlu davanti à a stazione di funicular Taksim, mumenti interessanti
hà causatu chì succede.

« A SORPRESA IMAMOGLU » DE I CITADINI !
İmamoğlu scende à a stazione, anche se cun difficultà, è hà passatu per i torni cù u so Istanbulkart. I passageri in u vagone funikiler sò stati sconvolti per un pocu tempu quandu anu vistu İmamoğlu davanti à elli. Vulendu à i citadini un bonu viaghju, İmamoğlu s'hè divertitu cù i citadini. sohbets realizatu. Cunnettendu à l'uscita di u metro da a linea di funicular, İmamoğlu hà scontru cù l'intensu interessu di i citadini chì l'anu vistu quì. İmamoğlu ùn hà ancu trascuratu di visità a galleria d'arte di Kültür A.Ş. İmamoğlu, chì si n'andò à a piazza Taksim da u metro, era circundatu da i citadini in a zona, chì hè unu di i simboli di Istanbul. İmamoğlu, chì hà pigliatu parechje foto cù i citadini, lasciò a zona, anche se cun difficultà.

Questa presentazione richiede JavaScript.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*