BTS, Perpetrators of Train Accidents Sue!

Quelli rispunsevuli di l'accidenti di u trenu bts deve esse perseguitati
Quelli rispunsevuli di l'accidenti di u trenu bts deve esse perseguitati

Union Employees Transport Union İzmir Branch, chì hà fattu un comunicatu di stampa annantu à l'accidenti di treni è i morti di i meccanichi, hà dumandatu chì i rispunsevuli sò rispunsevuli davanti à a magistratura.

A dichjarazione fatta davanti à Halkapınar Warehouse hè stata letta da u secretariu di a filiale di BTS Sensika İzmir Mehti Seyhan. Seyhan, chì hà iniziatu u so discorsu commemorando i dui meccanichi Recep Tunaboylu è Sedat Yurtsever chì anu persu a so vita in Bilecik u 19 di settembre, hà dettu: "Semu assai tristi da a perdita di i nostri amichi, chì anu travagliatu duru ghjornu è notte per purtà u pane à e so case è di furnisce una vita decente per i so figlioli, cum'è simu assai tristi da u guvernu AKP è TCDD. E pratiche di l'amministrazione revelanu u fattu chì ùn eranu micca un accidente, ma un assassiniu ".

"L'AKP HA FATTU I TRASPORTI FERROVIARI INSICURI"

Dichjarà chì AKP hà u scopu di liquidà TCDD da u ghjornu chì hè vinutu à u putere, hà distruttu l'istituzione sottu u nome di ristrutturazione è hà fattu u trasportu ferroviariu insicuru cù e pratiche di privatizazione, Seyhan hà dettu: "A nostra istituzione hè stata lasciata à a decisione di incompetente. gestori cù appuntamenti senza qualificazione. Duranti stu prucessu tutale, centinaie di i nostri citadini persu a vita in l'accidenti in Pamukova, Kütahya-Çorlu è Ankara. Malgradu tutti i "accidenti" è l'assassini cum'è i massacri, nimu di l'executive s'assumiglia à rispunsabilità è dimissioni, ùn sò micca stati puniti, à u cuntrariu, a rispunsabilità hè stata trasferita sia à i nostri amichi, sia à l'impiegati chì anu persu a vita.

"Lasciate finisce a morte"

Ricordendu u rapportu preparatu da a Filiale d'Istanbul di a Càmera di Ingegneri Geologichi dopu l'accidentu in Bilecik in 2015, Seyhan hà dichjaratu ch'ellu dimustrava chjaramente a catena di negligenza da a fase di offerta à i studii di l'indagine.

Finalmente, Seyhan hà elencu e so dumande è disse: "Basta abbastanza. Vulemu chì i nostri culleghi è i passageri cessanu di perde a so vita per via di queste pratiche di gestione TCDD. Vulemu chì i dirigenti incompetenti dimettenu da u trasportu ferroviariu è chì i rispunsevuli sò responsabili davanti à a magistratura ", disse.

U Cunsigliu di Amministrazione di u Trasportu Turcu Sensu hà ancu sustinutu u comunicatu di stampa. (UNIVERSALE)

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*