Touristic Eastern Express accoglie l'Ambasciadore di l'UE Parte

L'espresso turisticu orientale, chì accoglie l'ambasciatori di l'UE, hè in strada
L'espresso turisticu orientale, chì accoglie l'ambasciatori di l'UE, hè in strada

Cooperazione UE-Turchia" riunione u 07.02.2020 Vice Ministri di Trasporti è Infrastrutture Ömer Fatih Sayan, Selim Dursun, Capu di Delegazione UE Christian Berger, Direttore Generale di Relazioni Estere è UE Erdem Direkler, TCDD Taşımacılık AŞ Direttore Generale Kamuran Yazıcı, TCDD Deputy Manager İsmail Çağlar, ambasciatori di i paesi europei è parechji ufficiali si sò riuniti.

Parlendu à a stazione prima di a riunione chì si terrà nantu à l'Express Turisticu Orientale, u Vice Ministru di Trasporti è Infrastrutture Ömer Fatih Sayan hà ricurdatu chì Turchia è a nazione turca anu sperimentatu tragici accidenti è disastri in l'ultimi ghjorni, è hà dettu: "Avemu persu. assai di u nostru populu è li detti martiri. E mo condolenze à a nostra nazione, vogliu a misericordia di Diu nantu à i nostri citadini, chì simu mandati à l'eternità, è una pronta ricuperazione à i feriti ". disse.

Hà dichjaratu chì u Ministru di Trasportu è Infrastruttura, Cahit Turhan, era previstu di assistisce à stu viaghju, ma u calendariu di Turhan hà cambiatu per via di l'avvenimenti dolorosi.

Vulendu chì u viaghju serà una bona memoria è sperienza per l'ambasciatori chì travaglianu in Turchia è i so sposi, Sayan hà dettu:

"L'Eastern Express hè una sperienza anatolica, una storia anatolica. Pudete vede l'esempii più raffinati è vividi di a vita culturale turca longu à a linea, è esaminà a storia ricca è a ricca struttura culturale di u nostru paese cù stu viaghju. Avemu apertu u Trenu Turisticu Orientale Express in Maghju 2019 per risponde à a forte dumanda di sta linea è per rinvivisce u turismu in a regione ".

Spieghendu chì furniscenu à l'ospiti l'uppurtunità di sperimentà e bellezze nascoste di u paese cunfortu in trenu, Ömer Fatih Sayan hà dichjaratu chì l'Eastern Express revela ancu i belli paesi è e cità di u mondu chì spruzzanu l'Anatolia cum'è perle.

"Credu chì u nostru viaghju serà utile per prumove i nostri valori storichi è naturali è valutà e relazioni trà Turchia è UE in u campu di u trasportu". Sayan hà nutatu chì cum'è Turchia, mantenenu risolutamente u so impegnu à u scopu di aderenza piena à l'UE.

Esprimendu chì attribuisce una grande impurtanza à u sviluppu di a cooperazione tecnica cù l'UE in u settore di u trasportu, cum'è in ogni campu, Ömer Fatih Sayan hà dettu chì stabilisce un sistema di trasportu rapidu è sicuru cù l'UE, u più grande partenariu cummerciale di Turchia, seria benefiziu per i dui lati. .

Indicà chì hè di grande impurtanza di cuntinuà i novi prughjetti di a linea ferroviaria, Ömer Fatih Sayan hà dettu: "In questu cuntestu, culligamu a linea ferroviaria Baku-Tbilisi-Kars à Marmaray cù a linea di treni d'alta velocità. Serà custruitu in u scopu di a nostra cooperazione finanziaria cù l'UE. Halkalı-U prughjettu di a Linea Ferroviaria Kapikule purterà ancu sta linea di trenu à alta velocità in Europa. utilizatu l'espressioni.

"U trasportu hè u spaziu induve avemu assai successu"

Capu di a Delegazione di l'UE in Turchia, l'Ambasciadore Christian Berger, hà dettu ancu chì trà i zoni di cooperazione trà Turchia è l'UE, i trasporti, in particulare a ferrovia, sò l'area in cui sò assai successu, enfatizendu chì questu hè ancu impurtante in termini di obiettivi di decarbonizazione in u cuntestu di u "accordu verde" determinatu da a cumissioni.

Spieghendu chì circa 600 chilometri d'investimentu ferroviariu hè statu fattu in u quadru di a cooperazione, Berger hà cuntinuatu cusì:

"Halkalı-A linea ferroviaria Kapikule hè u più grande investimentu infrastrutturale di l'UE in Turchia. Sta linea culligarà l'Asia à l'Europa è si estende ancu finu à a Bulgaria. A linea ferroviaria Samsun-Kalın hè una altra iniziativa impurtante. A sicurezza stradale hè u prublema chì soffremu assai accidenti di trafficu. Facemu studii di trasportu urbanu per assicurà a sicurezza stradale ".

Un altru scopu di stu viaghju hè di vede a bellezza di Turchia in l'estiu è in l'invernu. "Asperemu di scopra l'est di Turchia", disse.

Dopu à i discorsi, Sayan, Berger è l'ambasciadore, chì anu visitatu ancu u Museu di a Ferrovia, partianu per Kars da u Touristic Eastern Express.

Questa presentazione richiede JavaScript.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*