Tender di 100 Car Trollebus di Romania Bozankayadi

Offerta di trolleybus di intermediazione di Romania bozankayaNin
Offerta di trolleybus di intermediazione di Romania bozankayaNin

U primu esportatore di veiculi di u sistema ferroviariu di Turchia BozankayaU tribunale hà datu a so decisione finale in quantu à l'offerta di 100 trolebus vinta da Bucarest.

U primu esportatore di veiculi di u sistema ferroviariu di Turchia Bozankayahà vintu dui licitazioni impurtanti l'annu passatu. U primu di sti licitazioni in Romania hè stata a pruduzzione di 16 tramvii à pianu bassu per a cità di Iasi. I veiculi di 34 metri di lunghezza, chì saranu pruduciuti in 30 mesi in u primu prughjettu, anu 5 moduli è anu una capacità di passageru di circa 270. Un altru prughjettu hè statu realizatu in a capitale Bucarest è Bozankayahà vintu l'offerta per 100 trolebuses.

WON 44,5 MILIONI EUROS

U giant tender per 100 veiculi tenutu in ferraghju di l'annu passatu Bozankaya, 44,5 milioni d'euros, 310 milioni di TL à u scambiu d'oghje, ma u prucessu hè statu bluccatu. Polacco Solaris, un'altra cumpagnia chì tratta di l'offerta in Bucarest, hà purtatu u prucessu in tribunale. U ghjornu precedente, a Corte d'Appello di Bucarest hà annunziatu a so decisione è rifiutò l'obiezione di Solaris Polacco à l'offerta. A decisione di a tribunale hè cunnisciuta cum'è a decisione finale, è a cumpagnia turca pò ancu inizià e spedizioni attraversu stu prucessu. BozankayaI trolleybus in l'offerta anu una capacità di 96 passageri è 24 posti. (mondu)

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*