ASELSAN hà realizatu a Prima Consegna di Veiculi VIP Protetti KANGAL

aselsan hà fattu a prima spedizione di veiculi vip protetti da bobina
aselsan hà fattu a prima spedizione di veiculi vip protetti da bobina

Dopu à e teste d'accettazione di a fabbrica è di a terra di u KANGAL Drone-Mini/Micro UAV & RFEYP Jammer System, chì sò stati completati cù successu in dicembre, ASELSAN, in u scopu di u cuntrattu firmatu cù a Presidenza di l'Industrie di Difesa (SSB) in 2018, hè stata dumandata da a Direzzione Generale di Sicurezza è u Cumandante di l'Air Force. hà fattu a so prima consegna.

Parechji sistemi, chì anu iniziatu a produzzione di massa è sò in u primu batch di consegna, participanu à i convogli di ufficiali di altu livellu dopu à a furmazione datu à l'utilizatori, è ghjucà un rolu in furnisce a prutezzione contr'à RF-cuntrullati fatti a manu. splusivi è fà un viaghju più sicuru.

KANGAL Jamming/Blurring System assicura a prutezzione di i convogli, i veiculi VIP contr'à splusivi artighjanali cuntrullati da RF, è strutture / basi militari, edifici di l'istituzione di u guvernu, residenze ufficiali senior, spazii cerimoniali è punti di cuntrollu contr'à Drone / Mini UAV. Grazie à a so funzione di copertura cumpleta, KANGAL applica jamming attivu à e frequenze di attivazione RFEYP di radii, cuntrolli remoti, telefoni cellulari è telecomando, GNSS, frequenze di trasmissione di dati / immagini / video di Drone / Mini UAV in tutta a Radio Frequency (RF) banda. KANGAL Drone-Mini/Micro UAV & RFEYP Jamming/Blanking System, chì hè pensatu per esse di nova generazione, multi-canale, compactu è multi-purpose; U travagliu cuntinueghja nantu à u so usu in İHTAR, Zone Base Modulari è prughjetti simili.

Hè destinatu à compie tutte e spedizioni sottu u cuntrattu in pocu tempu è à furnisce una prutezzione cumpleta in i convogli è e facilità in tutta a Turchia, di u Sistema di Mixing / Blurring KANGAL sviluppatu da ASELSAN per prutege contr'à Esplosivi Handmade cuntrullati da RF. (Fonte: difesa turca

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*