Publicati i risultati di u studiu di l'impattu globale di Covid-19

covid studiu di impattu glubale publicatu
covid studiu di impattu glubale publicatu

Cigna Global, unu di i partenarii di Cigna Health Life and Pension, chì si prepara à entre in l'affari di l'assicuranza di salute in Turchia cù u pruduttu di l'Assicuranza Salute Complementaria, hè a terza "pandemia COVID-19" globale per mette in luce l'impattu di u Pandemia di COVID-19 nantu à e percepzioni di salute è benessiri I risultati di u Studiu di Impattu Globale sò stati publicati.

Sicondu u studiu, e cundizioni pandemiche attuali è e cundizioni di vita limitate anu aumentatu l'ansietà finanziaria è u stress di l'individui in tuttu u mondu. Sicondu i risultati di u studiu, a ghjente pensa chì serà una longa lotta per mitigà e cunsequenze negative di a pandemia, in particulare in u travagliu da e cundizioni di casa. Sottulineendu chì l'insicurezza di e persone per cumpiendu i so obblighi finanziarii hè sempre in prima linea à scala glubale, e forze motrici più impurtanti chì facilitanu l'adattazione à e cundizioni pandemiche è aumentanu a resistenza sò a famiglia è l'amichi.

Cigna Global, chì e so radiche sò 200 anni in u campu di l'assicuranza, serve più di 30 milioni di clienti in più di 180 paesi è unu di i partenarii di Cigna Health Life and Pension in Turchia, hè u '360 Good Life', chì hè rializatu per revelà e percepzioni di salute è benessiri in u mondu sanu, hà publicatu i risultati di u terzu "Cigna COVID-19 Global Impact Study", chì face parte di u Life Survey. In parte di a ricerca, più di 19 persone sò state cunsultate da 11 paesi, cumprese Cina, Singapore, Spagna, Emirati Arabi Uniti, Regnu Unitu è ​​Stati Uniti, per capisce megliu l'impattu di u focu COVID-20.000 nantu à e persone in u mondu.

A pandemia è e restrizioni aumentanu l'ansietà finanziaria è u stress

Evaluendu a ricerca di impattu di Cigna Global sparghje nantu à un largu periodu di tempu è in diverse geografie, Cigna Sağlık Hayat ve Emeklilik A.Ş. Pınar Kuriş, Direttore Generale, hà dettu: "A ricerca ci hà datu l'uppurtunità di osservà attentamente cumu a pandemia di COVID-19 affetta l'attitudini cambianti di e persone versu a so salute, u so benessere è e professioni in u mondu. A pandemia hà sempre un impattu enormu in a percepzione di e persone di u so avvene finanziariu, ancu in u so anniversariu. In u mondu, quasi a mità (49%) di i rispondenti dicenu chì l'ambiente ecunomicu avarà un impattu negativu nantu à a so situazione finanziaria è a pianificazione. Questu hè un risultatu chì mette in riscu u benessere di u mondu sanu è affetta negativamente a motivazione è a speranza per u futuru. Sapemu chì assicurendu chì e persone si sentenu supportate in a so vita di ogni ghjornu è passanu tempu di qualità cù i so amati, piuttostu chè di cuncentrazione solu nantu à i risultati di l'affari, hè criticu se vulemu esce più forti è più resistenti da questa crisa da a perspettiva di una assicurazione globale. cumpagnia. Cù a nostra prufonda sperienza d'assicuranza da Cigna Global, noi, cum'è Cigna Turkey, avvicinemu à i nostri clienti cun sensibilità in i rami d'assicuranza in quale operemu in Turchia, tenendu in contu tutti questi indicatori, cù a nostra prumessa di esse inseme per a vita. Puderaghju dì chì avemu sviluppatu u nostru pruduttu d'Assicuranza Salute Supplementaria, chì avemu da offre à i nostri clienti in un futuru vicinu, cù questa perspettiva, è chì avemu urganizatu i nostri servizii chì avemu da offre inseme cù stu pruduttu in una manera di copre u cliente. bisogni chì anu cambiatu cù a pandemia ". hà fattu dichjarazioni.

Solu u 27% di e persone in u mondu sò cunfidenti chì ponu cuntinuà cù i so pagamenti di rutina.

In particulare, a ricerca mostra chì ci hè un sensu d'accettazione in tuttu u mondu chì l'epidemie avarà effetti à longu andà in materia finanziaria. Quandu l'emisferu nordu entra in l'inguernu, hè osservatu chì cù a ripetizione di restrizioni è l'aumentu di l'infizzioni, l'atmosfera di cunfidenza è ottimisimu hà rallentatu di novu, chì hà effetti impurtanti nantu à a vita cummerciale è suciale.

Sicondu u studiu, mentre chì parechji guverni cercanu di stabilizzà e so economie cù u virus è e restrizioni, a ghjente hè sempre più preoccupata di scuntrà e so spese di a famiglia. Solu u 27% di e persone in u mondu dicenu chì sò cunfidenti di pudè cuntinuà cù i so pagamenti di rutina. In i Stati Uniti, u paese più affettatu da a pandemia, a fiducia di e persone in a so capacità di pagà per e so case hè cascata à 36% in l'ultimu trimestre, mentre chì in Hong Kong, a proporzione di persone chì pensanu chì a so situazione finanziaria peghju hè 63. %, è in Singapore 52%.In u Regnu Unitu, hà righjuntu u 43% è hè in crescita.

Pınar Kuriş cuntinueghja a so valutazioni cusì: "Cù u nostru pruduttu di Assicuranza Salute Complementaria, chì avemu sviluppatu in questu periodu quandu avemu capitu di novu quantu hè preziosa a nostra salute è quella di i nostri amati, furnimu trattamentu in ospedali privati ​​è altre istituzioni di salute chì avè un accordu cù u SGK, senza costu supplementu, mentre chì à u stessu tempu furnisce trattamentu gratuitu in u scopu di l'assicuranza. Cù i numerosi servizii di salute chì offremu, vulemu aiutà i nostri assicurati à gestisce e so spese di salute ".

U stress aumentava cum'è u travagliu è u equilibriu di a vita persunale si deteriorava

I dati nantu à e risposte di e persone à COVID-19 in tuttu l'annu revelanu una quantità di fatturi chì ponu spessu indicà a presenza di stress. Sicondu u studiu, i livelli di stress glubale sò alti, cù u 83% di i rispondenti chì dicenu chì sò stressati. Siccomu u statu di esse "continuamente in linea" hè aumentatu, u 79% di e persone dicenu chì sò dispunibuli per u travagliu dopu l'ore di l'uffiziu o u weekend è cuntinueghjanu à verificà e so email. A ricerca mostra chì unu di i più grandi mutori di stress persunale hè u stress osservatu in i parenti di a persona. Una di e fonti di stress hè u prublema di cuncentrazione, u puntu di vista negativu o a mancanza di produtividade in u so maritu o cumpagnu.

In u studiu, hè dichjaratu chì a ghjente face parechje pressioni in a so vita persunale per via di l'altu ritmu di travaglià in linea. Inoltre, hè un altru indicatore prominente chì l'imprese duveranu fà novi sviluppi secondu cumportamenti è bisogni cambianti è esse preparati per l'effetti à longu andà di a pandemia. In a ricerca, hè dichjaratu chì a capacità di identificà, alleviate è gestisce carichi di stress eccessivu aiutarà i membri di a squadra à sentenu supportati è à u turnu aiutanu l'imprese à ottene risultati megliu. Da questu puntu di vista, i variàbili chì aiutanu à alleviate l'impattu di u stress, cum'è a stabilità di u travagliu, un bonu sviluppu di carriera è un bonu equilibriu di u travagliu è a vita, sò visti cum'è opportunità aperte chì i patroni ponu piglià per sustene i so squadre.

U tempu cù l'amichi è a famiglia crea a resilienza

Ancu s'è a ricerca mostra chì l'epidemie hà effetti serii nantu à a percepzione di a bona vita, a ghjente si adatta megliu à e cundizioni grazia à a so famiglia è l'amichi. 53% di i rispondenti citanu a famiglia è l'amichi cum'è a principale fonte di resilienza. Questu hè seguitu da i guverni (43%), i servizii di salute (36%) è i patroni (26%). Più longu u tempu chì e famiglie passanu inseme, u più pusitivu si sentenu nantu à a bona vita di i so amati è i zitelli.

U travagliu da casa pò esse in a nostra vita in u futuru

In preferenze stabilite di travagliu da casa, 56% di i rispondenti dicenu chì volenu cuntinuà à travaglià da casa almenu a mità di u tempu in u futuru. U più grande aumentu hè vistu in i mesi d'estate.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*