A Strada di Trasportu Alternativa più Appropriata à u Corridor Mediu di u Canale di Suez

A via di trasportu più adatta, alternativa à u canali Suveys, hè u corridore mediu.
A via di trasportu più adatta, alternativa à u canali Suveys, hè u corridore mediu.

Adil Karaismailoğlu, Ministru di Trasporti è Infrastrutture, in quantu à u Canale di Suez, induve u cummerciu si ferma dopu chì a nave "Ever Given" hè andata in terra, hà dettu: "A strada più adatta chì pò esse una alternativa à u trasportu di l'Estremo Oriente-Europa in Europa. l 'assi livante-ovest, partendu da u nostru paese, à a regione Caucasus, Hè u "Corridor Central" cù u Passu Caspian, chì ghjunghje à l'Asia Centrale è a Cina, dopu à u Turkmenistan è u Kazakistan, traversendu u Mari Caspiu da quì ", ellu. disse.

U Ministru di i Trasporti è Infrastrutture, Adil Karaismailoğlu, hà fattu dichjarazioni annantu à l'ultima situazione in u Canale di Suez, induve u cummerciu s'hè arrestatu dopu chì a nave "Ever Given" s'hè lampatu.

U Ministru Karaismailoğlu hà ricurdatu chì u marti matina, u 23 di marzu, a nave Ever Given, bandiera di Panamà, in a so strada da a Cina à u portu di Rotterdam in i Paesi Bassi, s'hè incagliata per via di i venti forti è di l'effettu di a banca di u canale, causendu a chjusura di u canali. U Canale di Suez, una di e rotte di cummerciale più trafficate in u mondu.Datu u centru di fabricazione di u mondu, a Cina, hè stata chjappata in un tempu occupatu quandu u cummerciu hà cuminciatu à ricuperà dopu à l'annu novu cinese, quandu e fabbriche chjude in Cina, è l'imprese cercanu di ricuperà. e so scorte in a speranza chì e restrizioni di coronavirus seranu facilitate in i prossimi mesi.

"Ùn ci hè micca una gru flottante in l'area cù a capacità di scaricà cuntenituri da a nave".

Ricordendu chì i sforzi di salvezza per a nave cuntinueghjanu sempre, circa 20 mila tunnellate di sabbia sò stati eliminati da l'area induve a nave era appiccicata, a nave ùn pò esse salvata ancu s'è a poppa di a nave hè stata mossa à 30 gradi è u timone. hè stata mossa, u Ministru Karaismailoğlu hà dettu: realizatu durante l'ore. Oghje, se l'operazione di salvezza ùn hè micca successu, hè previstu di rinvià i cuntenituri nantu à a nave, ma ùn ci hè micca una grua flottante in a regione cù a capacità di evacuà i cuntenituri da a nave.

Nutendu chì u Canale di Suez, chì hè ancu una strada impurtante per i petroliere chì venenu è vanu in u Mediu Oriente, si trova trà u Mari Rossu è u Mediterraniu, è hè ancu a strada più corta trà l'Asia è l'Europa, Karaismailoğlu hà dettu: "Milioni di tunnellate di merchenzie prudutte sò trasportate da a Cina è l'Asia di u Sud à l'Europa via u canali. 19 miliardi di tunnillati di carica hè trasportatu annu à traversu u canali, chì hè utilizatu da una media di 1.2 mila navi annu. Questa figura currisponde à 8 per centu di u cummerciu mundiale. Sicondu a Cumpagnia di Lloyd's List, chì mantene e statistiche di i navi in ​​u trasportu glubale, hè dichjaratu chì a nave gigante di 400 metri di longu chì blocca u canali in i dui sensi provoca una perdita di 9.6 miliardi di dollari ogni ghjornu. Questa quantità hè stata calculata basatu annantu à u fattu chì u trafficu in a direzzione punente vale $ 5.1 miliardi per ghjornu, è u trafficu in a direzzione est hè di circa $ 4.5 miliardi ", disse.

"A causa di l'accidentu, à u 28 di marzu di u 2021, un totale di 340 navi stanu aspittendu per attraversà u canali".

Nutendu chì, à u 28 di marzu di u 2021, un totale di 137 navi, cumprese 160 navi à l'entrata sud, 43 navi à l'entrata nordu è 340 navi in ​​Büyük Acı Göl, stavanu aspittendu per attraversà u canali per via di l'accidentu, u ministru Karaismailoğlu. hà dettu, "80 di elli sò carichi in granu è 28 sò cisterna chimica. , 85 containers, 32 crude oil, 22 LNG and LPG, 29 general cargo è 64 altri tipi di navi. U numaru di navi chì aspittàvanu di passà per u canali cresce cù ogni ora chì passa, è e navi chì aspettanu u passaghju devianu a so strada versu u Sud di l'Africa versu u Capu di Bona Speranza senza aspittà più.

In cunsiderà e 3 rotte cummerciale maiò da a Cina à l'Europa, un containeru viaghja 7 mila chilometri sopra Turchia in 10-15 ghjorni, 10 mila chilometri nantu à a strada di u Nordu Russu Russu in 15-20 ghjorni, è 20 mila chilometri sopra Suez. ghjuntu in l'Europa in 45-60 ghjorni, Karaismailoğlu hà cuntinuatu cusì:

"In cunsiderà l'impurtanza di u cuncettu di u tempu in u cummerciu mundiale, u nostru paese hè in una pusizioni vantaghji per via di a so situazione. In u risultatu di questu accidentu, i beni è l'equipaggiu critichi ùn puderanu micca esse trasportati in i paesi pertinenti, è i prezzi di u petroliu cuminciaru à aumentà da u marcuri, risultatu in altri prublemi. L'annu passatu, 39,2 milioni di i 1,74 milioni di barili di petroliu crudu trasportati per mare passanu per u Canale di Suez. L'oliu crudu è l'olii di carburante sò trasportati in e duie direzzione in u Canale di Suez. Hè vistu chì i prezzi di i trasporti di i navi cisterna duppiò per via di l'accidentu. A data di l'accidentu, più di 100 navi di tipu cisterna sò sempre aspittendu à i dui estremità. U Canale di Suez hà ancu una parte di 8 per centu in u cummerciu mundiale di gas naturale liquefied. Ci sò attualmente 3 navi LNG pienu chì aspettanu di attraversà da Suez à u Mediterraniu, chì sò previsti per arrivà à i terminali LNG in Europa in a prima settimana d'aprile ".

"A strada alternativa più adatta hè u "Corridor Mediu" cù u Passu Caspianu, chì parte da u nostru paese è ghjunghje in Cina"

Enfatizendu chì l'avvenimenti recenti anu revelatu una volta di più l'impurtanza di creà alternative in rotte cummerciale, u Ministru Karaismailoğlu hà dettu: "In questu cuntestu, a strada più adatta, chì pò esse una alternativa à u trasportu di l'Estremo Oriente-Europa attraversu u Canale di Suez, l'assi livante-punenti, hè a regione Caucasu partendu da u nostru paese, è dopu u Mari Caspiu, hè u "Corridor Central" cù u Passu Caspiu, chì ghjunghje à l'Asia Centrale è a Cina, dopu à u Turkmenistan è u Kazakistan. Cù a crisa di Suez, predichemu chì a storica Strada di a Seta, vale à dì u prughjettu "One Belt One Road" oghje, hè a strada più sicura in termini di costu è tempu. Turchia si trova nantu à a strada chjamata "Corridor Mediu" in stu prughjettu. Avemu dimustratu a nostra determinazione in questa materia quandu u nostru primu trenu d'esportazione, chì hè statu mandatu in Cina l'annu passatu, hà attraversatu dui cuntinenti, dui mari è cinque paesi è ghjuntu à u so destinazione in 10 ghjorni. U Corridor Mediu hè più veloce è ecunomicu, 2 mila chilometri più brevi, più favurevuli in quantu à e cundizioni climatichi, paragunatu à u Corridor Nordu, chì hè un altru corridore, è accurtà u tempu di trasportu di circa 15 ghjorni in paragunà à a strada marittima. U Corridor Mediu furnisce ancu opportunità impurtanti per u trafficu di merci in Asia per ghjunghje à u Mediu Oriente, l'Africa di u Nordu è a regione Mediterranea grazia à e cunnessione portu di u nostru paese. In questu cuntestu, investimenti seri sò stati fatti in l'infrastrutture logistiche in u nostru paese è i nostri investimenti cuntinueghjanu sempre ".

"L'impurtanza è u valore di u corridore mediu hè stata una volta capitu cù a chjusura di u Canale di Suez"

Spartendu l'infurmazioni chì Turchia è i paesi di l'Asia Centrale ponu guadagnà opportunità ecunomiche da u trafficu cummerciale Euro-Cinese, chì hè sempre pari à 600 miliardi di dollari annu, se a strada di u Corridor Centrale hè usata in modu efficace, u Ministru Karaismailoğlu hà datu e seguenti dichjarazioni in a so dichjarazione:

"In questu rispettu, i paesi di u corridore di u Mediu duveranu vede a crisa in u Canale di Suez cum'è una opportunità è trasfurmà a crisa in una opportunità, tenendu in contu chì l'alternativa à u corridore di Suez hè u corridore mediu, è anu da fà u travagliu necessariu. per u sviluppu di sta strada cummerciale in cuuperazione cù tutti i paesi. L'impurtanza è u valore di u corridore mediu hè stata capitu una volta cù a chjusura di u Canali di Suez. U corridore mediu, chì passa per u nostru paese è u Mari Neru, serà una strada induve u cummerciu mundiale si svolgerà intensamente cù i nostri enormi prughjetti di ferrovia chì avemu implementatu in l'ultimi anni.

Karaismailoğlu hà dichjaratu chì sia a carenza di fornitura sperimentata da l'esportatori è l'importatori dopu a pandemia, è ancu a congestione nantu à a strada cummerciale dipendente da u Canale di Suez, rivelanu a necessità di stabilisce rotte di trasportu alternative u più prestu pussibule, è hà dettu: Esigenze di rotte accurtà u prucessu. A dumanda di supportu per e linee Ro-Ro appena aperte, sia da i cummircianti sia da i nostri trasportatori terrestri, cuntribuiscenu senza dubbitu significativamente à a creazione di rotte alternative.

U Ministru Karaismailoğlu hà cunclusu e so parolle cusì: "Cù u sistema autonomu di navigazione è navigazione chì creeremu per Kanal Istanbul, creeremu u passaghju logisticu più sicuru in u mondu. Ùn ci sarà micca disfunzioni chì ùn affettanu nè u nostru paese nè l'ecunumia glubale ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*