I treni chì trasportanu i carbone di l'aiutu partenu da Soma è Tunçbilek

i treni chì purtavanu carbone di aiutu partenu da soma è tuncbilek
i treni chì purtavanu carbone di aiutu partenu da soma è tuncbilek

In cunfurmità cù a Decisione Presidenziale, i treni, chì includevanu u primu batch di carbone di aiutu purtatu da a Direzzione Generale di TCDD Taşımacılık AŞ quist'annu, partianu da Soma è Tunçbilek.

In cunfurmità cù a Decisione Presidenziale, un protokollu hè statu firmatu trà l'imprese di carbone turchi è TCDD Tasimacilik AŞ per u trasportu di carbone d'aiutu per ferrovia.

Cù a cullaburazione di l'imprese di carbone turchi, TCDD Tasimacilik AS è a Fundazione di Sulidarità è Assistenza Soziale, hè previstu di furnisce 550 mila tunnellate di carbone d'aiutu quist'annu.

A strada di i treni di carbone d'aiutu, chì viaghjanu una media di 1400 chilometri, hè custituita da Osmaniye, Kahramanmaraş, Gaziantep, Adıyaman, Elazığ, Malatya, Batman, Diyarbakır, Mardin, Siirt, Muş, Bingöl, Bitlis, Sivas, Erzincan, Erzurum è Kars.

U carbone serà trasportatu à e pruvince in u Mari Neru orientale è l'Anatolia orientale induve ùn ci hè micca ferrovia, trasferendu da e stazioni ferroviarie più vicine à i veiculi stradali, per trasportu cumminatu.

Dapoi u 2003, 7 milioni 237 mila tunnellate di carbone d'aiutu sò stati mandati per ferrovia, in particulare in e regioni Est è Sud-Est.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*