I Conduttori Femminili di ESHOT ponenu un Esempiu per Turchia, micca İzmir

E donne Sofors di ESHOT ponenu un esempiu per a Turchia, micca Izmir
I Conduttori Femminili di ESHOT ponenu un Esempiu per Turchia, micca İzmir

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç Soyer, hà avutu una sorpresa d'anniversariu durante a visita di cortesia di i cunduttori femini in turnu à ESHOT. Dichjarà chì u megliu rigalu d'anniversariu hè a felicità di i so impiegati, u presidente Soyer hà dettu: "Sì u nostru mutivu di orgogliu. Avete datu un esempiu micca solu per Izmir, ma per tutta a Turchia ", disse.

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç Soyerhà accoltu 13 piloti femminili da ESHOT in u so uffiziu in İzmir Art Center. U Direttore Generale ESHOT Erhan Bey è u Vice Direttore Generale Kader Sertpoyraz anu assistitu ancu à a visita. Chauffeurs donne in visita di cortesia presidente Tunç SoyerLi hà purtatu una torta cum'è una sorpresa d'anniversariu. Dichjarà chì u megliu rigalu d'anniversariu hè a felicità di i so impiegati, u presidente Soyer hà dettu: "Sì u nostru mutivu di orgogliu. A vostra lealtà mi rende assai felice. Spergu di passà parechji anni inseme. Fate un esempiu micca solu per Izmir, ma ancu per tutta a Turchia. U puntu chì avemu ghjuntu oghje, grazia à voi, hè rinfrescante. Ma ùn hè mai abbastanza. Grazie à voi, avaremu a strada per parechje donne. Aumenteremu gradualmente u numeru di cunduttori femine per fà questu un veru viaghju. Daretu à ogni omu di successu in Izmir, ci hè una donna, dicu sempre questu.

"Molti di i nostri amichi sò stati incuraghjiti"

I cunduttori femini sò u presidente. Tunç SoyerEsprimendu ch'elli sò stati fieri è felici di esse in una grande famiglia cum'è ESHOT dapoi trè anni grazia à a strada tracciata da . Parechji di i nostri amichi sò stati incuraghjiti da noi; Pigliò u pane in casa. Ci avete fattu stà dritti davanti à l'ostaculi davanti à noi. Nisuna offesa à i nostri culleghi maschili, ma simu un pocu privilegiati in Izmir. Ci dicenu "Vogliu chì tutti i piloti eranu donne"".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*