U presidente Erdogan Felicita i Fans di Trabzonspor

U presidente Erdogan Felicita i Fans di Trabzonspor
U presidente Erdogan Felicita i Fans di Trabzonspor

U presidente Recep Tayyip Erdoğan hà felicitatu i fans di Trabzonspor, chì vincìu u campiunatu parendu 35-2 cù Fraport TAV Antalyaspor in a 2a settimana di a Spor Toto Super League.

"Avà, u campionatu di a Super League ùn hè micca abbastanza per Trabzonspor, spergu chì stu campionatu cuntinueghja cù successu in Europa. Credu chì Trabzonspor diventerà assai più forte sottu a dirigenza di Abdullah Hodja è uttene un successu diversu in Europa. Credu chì ellu rapprisentarà cù successu a nostra Turchia in Europa ".

U Ministru di l'Interior Süleyman Soylu, dopu avè vistu a partita à u Medical Park Stadium, hè ghjuntu à u 15 di lugliu Martyrs è Hürriyet Park, induve e celebrazioni sò state.

Enfatizendu chì Trabzon pare bellu, u Ministru di l'Interior Soylu hà dettu: "Trabzon, celebrate a brama di l'anni cun grande entusiasmu è amore, bona furtuna. Oghje, cù una stampa magnifica, Trabzonspor hè fieru di a ghjente di Trabzon, Trabzonspor è quelli chì facenu Trabzon vive in i so cori ". disse.

Dichjarà chì hà avutu una sorpresa per i fan, u Ministru di l'Interior Soylu hà chjamatu u presidente Erdoğan nantu à u so telefuninu è disse: "Sgiò presidente, avemu assistitu à una magnifica festa di campionatu in u stadiu Trabzon oghje. Chì Diu sia cuntentu cun voi, avete datu Trabzon un magnificu stadiu è oghje avemu campatu quellu campionatu inseme in una atmosfera magnifica. hà utilizatu e so dichjarazioni.

Parlendu dopu à e parolle di u Ministru di l'Interior Soylu, u presidente Erdoğan hà felicitatu i fan di u campionatu.

U presidente Erdoğan s'hè indirizzatu à i fan di Borgogna-blu cusì:

"I mo cari compatrioti, prima di tuttu, vogliu felicità una volta di più per u fattu chì Trabzon hè diventatu u campionu di a Super League dopu una pausa di 38 anni, è speru chì Şenol Güneş Spor Tesisleri sarà una volta di più benefiziu per u nostru Trabzon è u populu di Trabzon. Di sicuru, u campiunatu di a Super League ùn hè micca abbastanza per Trabzonspor avà, spergu chì stu campionatu cuntinueghja cù successu in Europa. Credu chì Trabzonspor diventerà assai più forte sottu a guida di u maestru Abdullah è uttene un successu diversu in Europa. Credu chì ellu rapprisentarà cù successu a nostra Turchia in Europa. Felicitate à tutti, da u presidente, l'entrenatore, tutti i dirigenti, è ancu u capitanu di a squadra à tutti i mo fratelli futbolisti. Di sicuru, soprattuttu, vogliu estenderà i mo felicità à i mo cumpatrioti chì anu riempitu stu stadiu di 42 mila posti, à i mo concittadini chì riempianu u Giardinu di a Nazione, è à i mo fratelli di Trabzon chì anu vistu sta partita da diverse parti di u paese. nantu à i schermi di TV, è vogliu sprime a mo gratitudine à elli sta sera. Vi felicitamu in a festa di Ramadan in anticipu. Dicu: "Lasciate chì a nostra unità sia inseme per sempre". Grazie, esiste."

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*