A Capitale Si Avanza Rapidu In u Caminu Per diventà Silicon Valley

Baskent hè in strada per diventà Silicon Valley
A Capitale Si Avanza Rapidu In u Caminu Per diventà Silicon Valley

U scopu di portà u mudellu di Silicon Valley à a Capitale, a Municipalità Metropolitana di Ankara hà fattu un novu terrenu. U Dipartimentu IT hà accoltu a maratona di ghjocu elettronicu chjamata "DevJam" per incuragisce i ghjovani intraprenditori è per assicurà u sviluppu di l'industria di u ghjocu in Turchia.

Studienti universitarii di tuttu u paese, tenuti in North Star TechBridge, dimustravanu e so cumpetenze in a maratona chì durò 3 ghjorni, ghjornu è notte. U presidente di ABB, Mansur Yavaş, hà spartutu nantu à i so cunti suciali, "Mentre custruemu ponti trà i nostri ghjovani imprenditori è u mondu in via di sviluppu, sustenemu ancu e so cumpetenze. Ci hè una speranza, se l'avete ", disse.

A Municipalità Metropolitana d'Ankara, chì hà u scopu di purtà u mudellu di Silicon Valley à a Capitale seguendu attentamente i sviluppi tecnologichi, hà rottu novu.

U Dipartimentu di Tecnologie di l'Informazione di ABB hà accoltu a maratona di ghjocu elettronicu chjamata "DevJam" urganizata da METU Google Developer Student Clubs per incuragisce i ghjovani intraprenditori à sviluppà l'industria di u ghjocu in Turchia.

Enfatizendu chì continuanu à furnisce ogni tipu di sustegnu à i ghjovani intraprenditori cù i so cunti suciali, u sindaco metropolitanu di Ankara, Mansur Yavaş, hà dettu: "Semu felici d'ospitu l'avvenimentu DevJam in u nostru Centru di Entrepreneurship North Star TechBridge. Mentre custruiscenu ponti trà i nostri ghjovani imprenditori è u mondu in via di sviluppu, sustenemu ancu e so cumpetenze. Ci hè una speranza, se l'avete ", disse.

I GIOVANI ÙN HANDU DURMU È MOSTRAU I SO TALENTI IN GAMES DIGITAL

maratona DevJam, chì hà cuminciatu cù un mini cuncertu da Ankara City Orchestra in North Star TechBridge; Hè stata urganizata per scuntrà è divertevi cù quelli chì volenu acquistà è amparà e cumpetenze in u sviluppu di u ghjocu digitale è i studienti università da tutta a Turchia chì anu interessatu in questu campu.

In a maratona di u ghjocu elettronicu, chì hà cuminciatu u 13 di maghju è durò 3 ghjorni, ghjornu è notte, i nomi sperimentati di u mondu di u ghjocu digitale anu ancu spartutu a so cunniscenza nantu à u mondu in sviluppu è e tecnulugia di ghjocu. I ghjovani intraprenditori, chì anu ancu divertitu à ghjucà à parechji ghjoculi sportivi da u golf à u tennis di tavulinu, si battevanu duramente per vince a maratona, ancu s'ellu si dormenu di tantu in tantu.

GRAZIE À U PRESIDENTE YAVAS

I ghjovani imprenditori, chì anu scuntratu e professioni di u futuru è si sò sviluppati in questa direzzione, anu ringraziatu u sindaco di a municipalità metropolitana di Ankara, Mansur Yavaş, per avè accoltu a maratona di ghjocu aprendu e porte di u TechBridge North Star, in particulare cù e so applicazioni "amichevuli di i studienti":

Tuna Özkuşaksız (Capu di METU Google Developer Students Club): ''DevJam hè una maratona di codificazione tenuta u 13-15 di maghju 2022. North Star Valley hà grandi opportunità, i nostri amichi sviluppanu e so imprese quì è parechji sviluppatori di ghjocu ponu prufittà di l'opportunità quì. Vogliu ringrazià u sindaco di a municipalità metropolitana di Ankara, Mansur Yavaş, è u capu di u dipartimentu di l'informatica per u so sustegnu à i ghjovani imprenditori.

Göksel Pirik (Designer): "U nostru scopu di urganizà sta maratona di ghjoculi hè di riunisce parechji sviluppatori è diseggiani è induceli à fà qualcosa di bella inseme. A noi è i participanti chì sò ghjunti à a maratona di ghjocu ci hè piaciutu assai a Stella di u Nordu, ci sò ogni tipu di pussibulità quì. Cum'è sviluppatore di software, vogliu ringrazià u nostru presidente Mansur Yavaş per u so sustegnu.

Furkan Gözdeli hà dettu:'' Aghju participatu à a maratona di ghjocu DevJam per migliurà è scuntrà e persone chì anu interessatu in u campu di ghjocu digitale, l'energia di i participanti hè assai alta. Ci hè ogni tipu di opportunità in a nostra zona ".

Utkan Sivrikaya: "Sò unitu à DevJam per divertevi cù i mo amichi è scuntrà novi persone. Sò un studiente METU, hè a mo prima volta à North Star è hè simplicemente una facilità maravigliosa. Tuttu hè statu pensatu per noi. Hè un bellu locu per sviluppà ghjochi è scuntrà novi persone ".

Oguz Akay: "Aghju cercatu attività per scrive codice di ghjocu cù i mo amichi. Avemu intesu chì METU urganizeria un tali avvenimentu è avemu decisu di participà. L'energia di i participanti hè ancu assai alta, ospitata da ABB è in un ambiente assai bellu ".

Yaren Cetinkaya: "Sò unitu per cuncepisce un novu ghjocu è scuntrà novi persone. Ci hè ogni pussibilità in a North Star è tuttu hè statu pensatu per noi.

Enes Rod: "Aghju assistitu à questu avvenimentu per migliurà me in u ghjocu digitale è scuntrà novi persone. Ci hè tuttu quì. Da u minigolf à u tennis di tavola, da l'outdoor à u football di table, tuttu hè statu pensatu.

Musahan Sever: "Avemu participatu à a maratona di ghjocu Devjam cù i nostri amichi è vulemu ottene successu in questu campu. Tuttu era pianificatu è arrangiatu à l'avvenimentu ".

Ceren Aydin: "Stu studià à METU Ingegneria Industriale. Semu riuniti per DevJam. In questa maratona di ghjocu chì riunisce i creatori di ghjoculi amatoriali, i studienti di diverse parti di u paese sò assai entusiastici è entusiasti di cuncepisce ghjochi.

Burak Baki: "Stu studià à METU Ingegneria Industriale. DevJam hè una grande opportunità per mette in risaltu i sviluppatori di ghjoculi è mostrà i so talenti ".

Da Yunus Record: "Sò un studiente di Ingegneria Informatica in l'Università Abdullah Gül. Aghju unitu à a maratona di ghjocu DevJam per diventà un sviluppatore di ghjocu.

MARATONA DI PREMI DI DENARI

Mentre i ghjovani imprenditori anu dimustratu un grande interessu in u stand 'Başkent Kart' stallatu in a maratona di ghjocu DevJam, anu ancu luttatu ferocemente cù e so presentazioni per vince premii in soldi è premii sorpresa.

I ghjovani imprenditori di l'università, chì vincìu u primu premiu à a fine di a maratona, anu spressu i so sentimenti cù e seguenti parolle:

Alperen Oztas: "Questa hè a nostra seconda sperienza 'DevJam' cum'è gruppu. A nostra forza hè assai alta quandu avemu riunitu cum'è una squadra. Eramu i primi in u passatu. Pensu chì u nostru successu continuerà in questu modu ".

Ali Emre Kucukkurt: "Segu l'industria di i ghjoculi di Turchia è vogliu chì i mo cuntributi sò fatti in u futuru. U locu hè bellu, ci anu fattu assai còmode quì. A pulizia è l'ordine sò ancu grandi."

Emre Ozcatal: "Avemu avutu a nostra seconda sperienza DevJam. Avemu vintu novu è ghjuntu prima. L'avvenimentu hè andatu assai bè, sò felice ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*