Exhibition Miniature Ciclu Apertu à Üsküdar Nevmekan Sahil

A mostra di miniatura di Dongu hè stata aperta nantu à a spiaggia di Uskudar Nevmekan
Exhibition Miniature Ciclu Apertu à Üsküdar Nevmekan Sahil

U "Cycle Miniature Exhibition", curata da Gülşah Pestil è Meyçem Ezengin è chì presenta l'opere di 19 artisti, hè stata aperta à a Üsküdar Nevmekan Sahil Gallery. In a mostra, 67 opere miniatura di l'artisti nantu à diversi materiali, cum'è carta, cimentu, plastica, metallu, pelle, osse, vetru, ferru è legnu sò esposti. L'inaugurazione di a mostra hè stata assistita da u sindaco di Üsküdar Hilmi Türkmen, è parechji nomi di u mondu di a cultura è l'arti. L'amatori d'arte puderanu visità a mostra in miniatura finu à u 7 d'ottobre.

Parlendu à l'inaugurazione, u curatore Gülşah Pestil hà dettu: "L'idea di a mostra di u ciculu hè ghjunta circa dui anni fà, in un mumentu chì a ghjente era cunfinata in a so casa durante a pandemia è produceva rifiuti. Avemu u scopu di include questi prudutti senza valore in l'arti è acquistà significati diffirenti, è avemu cuminciatu à travaglià in questa idea di mostra cù 19 artisti. Ogni artista hà pigliatu un materiale di scartu chì hà trovu vicinu à ellu stessu è hà pruvatu à spressione in a so propria lingua d'espressione artistica. È cusì nasce a mostra ciclicu custituita da 19 opere di 67 artisti. Una altra caratteristica di sta mostra hè chì ognunu di sti artisti travaglia in u campu di l'arti in miniatura. Una di e missioni di sta mostra hè di revelà chì l'arti in miniatura ùn sò micca solu opere di libri di piccula dimensione, ma ancu una forma diversa di spressione di l'arti cuntempuraneu. Vulemu dimustrà questu andendu oltre u materiale tradiziunale in questu modu ".

U famosu artista in miniatura Taner Alakuş, chì hà guidatu l'artisti in a mostra, hà dettu: "A mostra hè stata preparata in un tempu assai longu, i nostri amichi anu fattu assai sforzu. Hè assai impurtante di pudè agisce inseme cù i ghjovani spumanti, originali è liberi, è di esse cù i nostri ghjovani chì trasformanu i so viaghji internu in arte senza alcuna influenza in a so mente, core è ànima. Questu hè esattamente ciò chì i nostri arti tradiziunali sò supposti di fà. A mo missione quì hè di esse a scintilla. Per prevene a perdita di tempu spartendu e mo sperienze cun elli. Per dà un significatu è un valore straordinariu à e cose ordinarie è cusì cunvertisce in arte. Sò chì tutti i nostri amichi in a mostra anu un putenziale illimitatu. L'arte inspira ancu u futuru. Questa mostra forse vi dà indicazioni di induve l'arti di a miniatura pò ghjunghje in u futuru. Avemu pruvatu à creà una lingua universale in l'arti miniatura. Per pudè dà un missaghju à tutti quelli chì u fighjanu. Cusì, u locu di u nostru arti è artisti pò esse internaziunale piuttostu cà naziunale. "Hà dettu.

Aleyna Aslan, unu di l'amatori d'arte chì anu visitatu l'esposizione, hà dettu: "L'arte tradiziunale hè stata in u fondu è hà cuminciatu à esse populari di novu. Questu mi rende veramente assai felice. Hè veramente fieru chì u tradiziunale scontra l'arti mudernu è ch'ellu sia torna davanti à a ghjente cù una mostra chì attrae tantu l'attenzione ". disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*