U primu Bayraktar TB2 SİHA di Pulonia hà fattu un volu di prova

U primu volu di prova Bayraktar TB SIHA in Pulonia
U primu Bayraktar TB2 SİHA di Pulonia hà fattu un volu di prova

U primu Bayraktar TB2 SİHA di Pulonia hà realizatu voli di prova annantu à a 12ª Base UAV in Mirosławiec, induve i primi SİHA sò stati consegnati. A dichjarazione riguardanti i voli di prova hè stata sparta nantu à u cuntu Twitter di u Staff General Polacco. A cuntrariu di l'altri TB2, l'antenne nantu à a cuda è u fuselagiu si distinguenu in u TB2 SİHA consegnatu in Pulonia.

I primi Bayraktar TB28 SİHA sò stati consegnati cù a cerimonia tenuta à a 2022a UAV Base u 12 d'ottobre di u 2, è u Ministru di a Difesa Polacco Mariusz Błaszczak hà datu e seguenti dichjarazioni in u so discorsu à a ceremonia:

"Oghje ricreemu l'unità di l'Armata Polacca. Avemu rinfurzà e forze di l'armata polacca. I primi Bayraktars sò digià in a 12th Unmanned Aerial Vehicle Base. Hè impurtante di aumentà e nostre capacità di difesa cù l'usu di i veiculi aerei senza pilota Bayraktar. In più di i veiculi aerei senza pilotu, avemu ancu urdinatu è ricevutu stazioni di radar è di cuntrollu. Semu pronti à serve cù questi sistemi "

A compra tattica di UAV da a Pulonia da a Turchia porta à una suluzione benefica

Un cuntrattu hè statu firmatu trà Turchia è Pulonia chì copre l'acquistu di sistemi 4 Bayraktar TB2 S / UAV (custituitu da 24 aerei). Bayraktar TB2 SİHA seranu messi in serviziu trà 2022 è 2024. Sicondu l'equipaggiu purtatu, i TB2 seranu capaci di fà missioni di ricunniscenza o attacchi attivi. I prublemi riguardanti l'assignazione di questi UAV à certe unità sò stati clarificati in u pannellu. Sicondu a decisione, i UAV seranu operati da a 12th UAV Base in Mirosławiec, per u benefiziu di tutte e Forze Armate Polacche.

Bayraktar TB2; L'aerei da guerra F-35 funzioneranu cù i sistemi Patriot è HIMARS

Mariusz Błaszczak hà datu a seguente risposta à a quistione di a cunfigurazione di l'UAV Bayraktar TB2, s'ellu seranu sfarenti di l'UAV standard attualmente utilizati, è cumu si usanu i sensori SAR espressi:

"I nostri operatori riceveranu setti cunfigurati à i nostri bisogni specifichi polacchi. Ùn furnisce micca un pruduttu chì vene direttamente da a linea di produzzione. U sistema TB2 chì useremu serà diversu da l'utilizatori di l'altri paesi. In l'accordu; Per a ricunniscenza, ci sò sensori EO, telemetri laser, SAR è armi MAM-C è MAM-L guidate da laser.

U sistema in generale servirà un scopu operativu specificu in u nostru potenziale di cunflittu. In u risultatu, i UAV ùn saranu micca utilizati in modu autonomu, ma in un sistema più grande. Hanu da esse elementi cumplementarii à i principali sistemi di difesa è di armi utilizati da u nostru esercitu. Eccu, mi riferite à l'aviò F-35, i sistemi Patriot è HIMARS, chì entreranu prestu in u nostru inventariu. A chjave hè di ottene un risultatu armonizatu efficace da tutti l'elementi sopra.

source: Difesa Turca

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*