I studienti vittime di u terremotu in İskenderun si preparanu per LGS è YKS à a "Scola Flotante"

I Studienti Vittimati da u Terremotu in Alessandria seranu Preparati per LGS è YKS à a Scola
I studienti vittime di u terremotu in İskenderun si preparanu per LGS è YKS à a "Scola Flotante"

Ministru di l'Educazione Naziunale Mahmut Özer: "Cuntinuà l'educazione in ogni locu è in tutte e cundizioni". Enfatizendu chì agiscenu cù u mottu, hà dettu ch'elli anu da attribuisce a nave "Karadeniz Lifeship Rauf Bey" cù una capacità di 2 mila persone, chì vene à Iskenderun, à i studienti affettati da u terrimotu chì preparanu per LGS è YKS.

U Ministru Özer hà assistitu à u cursu di parrucchiere è à e lezioni di i studienti di kindergarten in u Süheyla Sultan Ship Training Center, chì hè statu mandatu da Karadeniz Holding sottu a coordinazione di u Ministeru di l'Energia è e Risorse Naturali à u distrittu İskenderun di Hatay, chì hè statu affettatu da i terrimoti. centru in Kahramanmaraş.

Ci hè a massima cooperazione cù i ministeri è l'istituzioni

Facendu una dichjarazione dopu a visita, u Ministru Özer hà dichjaratu ch'elli anu pruvatu à purtà l'educazione à i zitelli in tende, cuntenituri è scole prefabbricate cù u mottu "cuntinuà l'educazione in ogni locu è in tutte e cundizioni" dapoi u primu ghjornu di u terrimotu. U Ministru Özer hà spiegatu chì tutti i mezi sò stati mobilizati per riunisce i zitelli cù i so maestri per aiutà à superà u traumu è fà a so resilienza psicologica assai più forte prima di inizià l'educazione in e pruvince affettate da i terrimoti.

Dichjarà chì ci hè a massima cooperazione cù i ministeri è l'istituzioni, Özer hà dettu: "Avemu apertu e scole Mehmetçik in dece pruvince in modu organizzatu cù u nostru Ministeru di a Difesa Naziunale. Avemu visitatu u campus di l'educazione in a cità di a tenda di l'OTAN, induve 2 studienti è prufessori ponu stà è preparanu per LGS è YKS. Di novu, u nostru Ministeru di a Difesa Naziunale furnisce ogni tipu di supportu è cuntribuzione à l'accessu di i nostri studienti à l'educazione attraversu e scole Mehmetçik in quasi 400 tende in dece pruvince. Esprimu a mo gratitudine sincera à u nostru Ministru di a Difesa Naziunale ". disse.

"Credemu chì avemu da passà per questi prucessi quandu uniscemu e mani".

Özer hà dettu chì anu vistu aule chì furniscenu ogni tipu di supportu educativu nantu à a nave Süheyla Sultan, è hà dettu chì a nave "Karadeniz Lifeship Rauf Bey", cù una capacità di 2 mila persone, era ancu in strada per u portu di Iskenderun.

Fornendu infurmazioni nantu à u prugramma di furmazione da esse realizatu nantu à a nave destinata à e vittime di u terrimotu, u Ministru Mahmut Özer hà dettu: "Allemu a nave solu à i studienti chì piglianu LGS è YKS. Cum'è u Ministeru, furniscemu ogni tipu di supportu di maestru è logisticu. Avemu da scuntrà tutti i bisogni di i nostri studienti chì si preparanu per l'esame in questa regione cù questa nave. "Cum'è u Ministeru di l'Educazione Naziunale, prepareremu i nostri studienti per l'esami nantu à una nave in mare per a prima volta". disse.

U Ministru Özer hà ringraziatu u Ministru di l'Energia è di e Risorse Naturali, Fatih Dönmez, è tutti i partiti pertinenti per cuntribuisce à stu prucessu, è hà dettu: "Credemu chì avemu da passà per sti prucessi rapidamente quandu avemu unitu e mani. Quessi seranu lasciati daretu. "Queste regioni torneranu à i ghjorni chì a vita era normale cum'è prima". disse.