Sarp Intermodal Investitu in Gaziantep

sarp intermodal gaziantepe investitu
sarp intermodal gaziantepe investitu

Sarp Intermodal, una di e cumpagnie principali in u trasportu intermodale, cuntinueghja i so investimenti domestici. A cumpagnia, chì hà apertu un uffiziu in Gaziantep, traspurtarà l'esportatori in questa regione da u portu di Mersin à l'Europa è l'Africa di u Nordu via intermodale.

Sarp Intermodal, chì hà rinfurzatu a so struttura internaziunale cù uffizii in Italia, Bulgaria è Germania, cuntinueghja i so investimenti d'uffizii in u paese. A cumpagnia, chì hà uffizii in Izmir, Mersin è Bursa, hà recentemente cuminciatu à furnisce servizii aprendu un uffiziu in Gaziantep.

Purtà l'esportatori in a regione in Europa è in Africa di u Nordu

Facendu valutazioni nantu à u novu uffiziu, u presidente di Sarp Intermodal Onur Talay hà sottolineatu chì Gaziantep hè una grande cità di produzzione. Apuntendu chì i prudutti pruduciuti in a cità sò esportati in parechji paesi in u mondu, in particulare in Europa, Talay hà dettu: "Gaziantep hè trà e prime 5-6 pruvince di Turchia cù i più alti exportazioni. Furniremu ancu serviziu à Kayseri, Kahramanmaraş, Adana è Mersin da questu uffiziu. "Vulemu sustene l'esportatori in a regione è intruducelli à l'intermodale". disse.

Dichjarà chì u Portu di Mersin hè un vantaghju per a regione, Talay hà dettu chì purtaranu a carica di l'esportatori in a regione à i paesi europei è di l'Africa di u Nordu per via di l'uscita Ro-Ro da u portu di Mersin.

Dichjarà chì u trasportu intermodale offre à l'esportatore una garanzia di prezzu fissu per tuttu l'annu è u tempu di transitu ideale, Talay hà dichjaratu chì ùn anu micca cunsideratu u trafficu di a porta di cunfini, in particulare in l'esportazioni in Europa.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*