Stelle di l'Ecunumia anu ricivutu i so premii

e stelle di l'ecunumia anu ricevutu i so premii
e stelle di l'ecunumia anu ricevutu i so premii

I membri riesciuti di a Càmera di Cummerciu di Izmir, a Càmera di l'Industria di a Regione Egea è a Scambio di Commodity Izmir anu ricivutu i so premii in a ceremonia in Balçova Kaya Thermal Hotel. Trà i destinatari di u premiu hè İZBETON A.Ş., una di e filiali di a Municipalità Metropolitana di Izmir. è Izmir Metro A.Ş. Ci era ancu.

A Càmera di Cummerciu di Izmir (IZTO), a Càmera di l'Industria di a Regione Egea (EBSO) è a Borsa di Commodity di Izmir (ITB) anu premiatu oghje à i membri di a camera è di i scambii di merci da Izmir chì paganu più tasse, portanu a più valuta straniera à u paese, ottene u più fatturatu è fà u più registrazioni. . Parlendu à a ceremonia in Balçova Kaya Thermal Hotel, u sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir Tunç SoyerSpiegò u mudellu chì volenu implementà per rinfurzà l'ecunumia di a cità.

Tunç Soyer Ellu disse chì travaglianu in u quadru di un pianu strategicu cumpletu chì integra i sviluppi ecunomichi, pulitichi, culturali è suciali in u mondu cù i valori di Izmir in i campi di u cummerciu, l'industria, u turismu è l'agricultura.
Soyer hà dettu: "Unu di i temi più impurtanti di u nostru pianu strategicu hè l'ecunumia. Sapemu tutti chì l'ecunumia hè diventata assai fragile in u mondu per l'impattu di l'evoluzione mundiale è regiunale. Per chì Izmir ùn sia micca affettatu negativamente da stu prucessu, hè pussibule di creà una cità chì hè resistente à e difficultà ecunomiche usendu u caratteru unicu è u putenziale di sta cità. Grazia à u sensu cumunu di tutti i nostri attori lucali è à un travagliu armuniosu cù u guvernu cintrali, vulemu di mette in ballu un mudellu ecunomicu chì serà un esempiu per l’altri cità di u nostru paese, alimentandusi di u putere di u lucale. "Stu mudellu permetterà à Izmir d'avè una ecunumia viva è di attirà investitori da diverse parti di u mondu à Izmir".

Ministru Pekcan: "Semu in cunsultazione cù u mondu cummerciale"

U Ministru di u Cummerciu Ruhsar Pekcan hà sottolineatu chì travaglianu identificendu i settori di destinazione. Pekcan hà dettu chì sò in cunsultazione cù u mondu cummerciale è chì, malgradu tutte e cundizioni negativi in ​​u mondu, sò entrati in 2020 più cunfidenza è più forte fendu cose boni inseme.

U Ministru di l'Agricultura è a Foresta Bekir Pakdemirli hà dichjaratu ch'ellu hè felice di esse da Izmir è di esse in Izmir è hà dettu: "A parte più impurtante di i 500 stabilimenti industriali in Turchia hè in l'Egeu. Fornemu tuttu u sustegnu chì pudemu à i travagliadori è veterani di l'Egeu. "Ege cuntinuerà à fà un nome per ellu stessu è scrive storie di successu", disse.

Rifat Hisarcıklıoğlu, presidente di l'Unione di Camere è Borse di Mercerie di Turchia, hà dichjaratu ch'elli anu assistitu à un ghjornu storicu in Izmir è hà dettu: "U guvernatore di Izmir, u sindaco metropolitanu è i membri di u parlamentu sò quì. Quandu tutti si riuniscenu, l'abbundanza vene à Izmir. "Sò fieru di a storia di successu di ogni omu d'affari in Izmir", disse.

Premiu per 5 mila 574 membri

Dopu à i discorsi, u sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir Tunç Soyerhà datu una placca di apprezzamentu à i membri onorari di Izmir Commodity Exchange.

Medaglie è certificati di apprezzazione sò stati dati à 2018 membri di l'ITO, chì eranu nantu à a lista TOBB Turchia 100 - Top Growing Companies in u periodu di tassazione 5254, è chì anu pagatu a maiò parte di l'impositu è ​​hà guadagnatu valuta straniera secondu i so gruppi prufessiunali. EBSO hà premiatu i so 50 membri chì anu ottenutu a più alta figura in a produzzione secondu a vendita è chì sò stati membri di a camera per 221 anni o più. Izmir Commodity Exchange hà ancu premiatu i membri chì anu pagatu i più alti tariffi di registrazione è l'imprenditrici femine chì furnianu u più impiegu in a borsa è i gruppi prufessiunali.

E duie cumpagnie di a Municipalità Metropolitana anu ricevutu premii

In a cerimonia, un premiu hè statu ancu attribuitu à İZBETON A.Ş., una filiale di a Municipalità Metropolitana di Izmir, chì hà ottenutu un successu di primu gradu in a produzzione è l'investimentu in u Gruppu Professionale di l'Industria Composita da a Camera di l'Industria di a Regione Egea in 2018. U premiu hè statu datu à u Sicritariu Generale di a Municipalità Metropolitana di Izmir Dr. Buğra Gökçe, presidente di l'Unione di Camere è Borse di Mercerie di Turchia Rifat Hisarcıklıoğlu è Sindaco di a Municipalità Metropolitana di İzmir Tunç SoyerPigliò da a so manu. Izmir Metropolitan Municipality Metro A.Ş., chì hà cuntribuitu à l'ecunumia di u paese dichjarà alti prufitti cummerciale in 2018, hè statu ancu premiatu una medaglia d'oru da a Camera di Cummerciu di Izmir. U premiu hè statu presentatu à u direttore generale di Metro A.Ş. Sönmez Alev, u guvernatore di İzmir Erol Ayyıldız è u sindaco di a municipalità metropolitana di İzmir. Tunç Soyerl'hà pigliatu da.

U Ministru di u Cummerciu Ruhsar Pekcan, u Ministru di l'Agricultura è a Foresta Bekir Pakdemirli, u guvernatore di Izmir Erol Ayyıldız, u sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir hà assistitu à a ceremonia in Balçova Kaya Thermal Hotel. Tunç SoyerRifat Hisarcıklıoğlu, presidente di l'Unione di Camere è Borse di Merceria di Turchia, Mahmut Özgener, Presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di a Camera di Cummerciu di Izmir, Ender Yorgancılar, Presidente di u Cunsigliu di a Camera di Industria di a Regione Egea, Işınsu Kestelli, Presidente di u Cunsigliu di l'Izmir Commodity Exchange, membri di u parlamentu, rapprisentanti di l'urganisazioni non governamentali è industriali anu participatu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*