U cuntrollu di i passageri contr'à u virus à l'autostazione di Izmir

Ispezione di i passageri contr'à virus in a stazione di autobus Izmir
Ispezione di i passageri contr'à virus in a stazione di autobus Izmir

A Municipalità Metropolitana di Izmir hà inspeccionatu l'autobus è i minibus in a stazione d'autobus cum'è parte di a lotta contru a nova epidemia di coronavirus.

A Municipalità Metropolitana di Izmir hà inspeccionatu l'autobus è i minibus in a stazione d'autobus interurbani contr'à a nova epidemia di coronavirus. U Ministeru di l'Internu hà publicatu una circular in u scopu di a lotta contru l'epidemie, è hà pruibitu à i veiculi di trasportu publicu chì operanu in a cità è trà e cità di piglià passageri più di 50 per centu di a so capacità.

U cuntrollu di l'igiene hè ancu fattu

E squadre affiliate à a Direzzione di u Trafficu di a Pulizia di a Municipalità Metropolitana di Izmir anu stallatu punti di cuntrollu in u terminal d'autobus interurbanu. Tutti l'autobus è i minibus chì entranu è surghjenu da a terminal sò stati inspeccionati in questi punti. Inseme à u cuntrollu di u numeru di passageri in u scopu di l'ispezioni, l'infurmazioni sò state datu à i cunduttori è i pruprietarii di veiculi in u scopu di a lotta contru l'epidemie.

Durante i cuntrolli, e squadre di polizia verificanu e cundizioni d'igiene di i veiculi, a distanza suciale sicura è se più di a mità di a capacità di trasportu di passageri specificata in a licenza hè purtata. I cunduttori è i prupietari di i veiculi chì ùn rispettanu micca e regule sò sottumessi à sanzioni amministrative in u scopu di a Legge di Misdemeanors N ° 5326 è l'articuli pertinenti di u Regolamentu di Ordini è Proibizioni Municipali.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*