L'immunoterapia hè un metudu sempre più diffusa in u trattamentu di u cancer

L'immunoterapia hè diventata sempre più populari in u trattamentu di u cancer
L'immunoterapia hè diventata sempre più populari in u trattamentu di u cancer

5 da ogni 1 persone in u mondu serà diagnosticatu cun cancru durante a so vita. 8 in 1 omi è 11 in 1 donne mori di cancru. Sicondu u rapportu di stima preparatu da a Società Americana di Cancer; Un totale di 2022 milioni di novi casi di cancru sò previsti in 1.9.

5 da ogni 1 persone in u mondu serà diagnosticatu cun cancru durante a so vita. 8 in 1 omi è 11 in 1 donne mori di cancru. Sicondu u rapportu di stima preparatu da a Società Americana di Cancer; Un totale di 2022 milioni di novi casi di cancru sò previsti in 1.9. Anadolu Medical Center Specialista in Oncologia Medica è Coordinatore di Scienze Oncologiche Prof. Dr. Necdet Üskent hà dettu: "A diferenza più impurtante di l'immunoterapii da a chimioterapia hè chì ùn cuntene micca sustanzi chimichi è dirige e cellule guerriere naturali di u corpu à u tumore. Naturalmente, l'effetti secundari sò assai menu cumparatu cù a chimioterapia ", disse. prof. Dr. Necdet Üskent hà datu infurmazioni impurtanti nantu à u sughjettu à l'occasione di a settimana di u cancer 1-7 d'aprile...

Centru di Salute Anadolu Specialista in Oncologia Medica è Coordinatore di Scienze Oncologiche Prof. Dr. Necdet Üskent hà dettu: "A diferenza più impurtante di l'immunoterapii da a chimioterapia hè chì ùn cuntene micca sustanzi chimichi è dirige e cellule guerriere naturali di u corpu à u tumore. In altri palori, mira à u sistema immune, micca u tumore cum'è a chimioterapia, è permette à e cellule di u sistema immune di luttà contr'à u tumore. Naturalmente, l'effetti secundari sò assai menu cumparatu cù a chimioterapia ", disse.

A perdita di capelli vistu in a quimioterapia ùn si trova in u trattamentu di l'immunoterapia.

Enfatizendu chì a perdita di u capeddu, chì si vede in i droghe di quimioterapia classica, ùn hè micca vistu in i droghe immunotherapy cunnisciuti cum'è inhibitori di checkpoint, Specialist Oncology è Coordinator Oncological Sciences Prof. Dr. Necdet Üskent hà dettu: "Inoltre, e cellule guerriere (cellule immunitarie) stimulate da l'immunoterapia ponu attaccà e cellule normali cù e cellule cancerose. Per prevene questu, studii sò ancu realizati per marcà e cellule cancerose. Questu succede cù i vaccini cum'è e cellule CAR-T. Pudemu dì chì l'effetti secundarii si trovanu soprattuttu in i primi 3 mesi da a settimana di u trattamentu. Tuttavia, l'effetti secundarii ponu accade finu à 1 annu dopu à a fine di u trattamentu. A pneumonia immune, a diminuzione di l'hormone di tiroide è l'hormone pituitaria, a inflamazioni intestinali chì chjamemu colitis sò trà questi effetti secundari. In ogni casu, sò raramenti vistu à una tarifa di 2-5 per centu è sò faciuli di cuntrullà. In particulare, l'effetti secundari chì sò nutati è intervenuti prima sò spessu ligeri è tempuranee.

L'immunoterapia pò esse usata sola o in cumminazione cù a chimioterapia.

Ricordendu chì parechje droghe ponu esse citate in l'immunoterapia usata oghje, u Prof. Dr. Necdet Üskent, "U più frequentemente utilizatu di questi hè "Inhibitori di Checkpoint" (Inhibitore di Checkpoint). Oghje, queste droghe, chì furnisce una mellura drammatica in parechji cancers è sò sempre più usate, agisce bluccà e "proteine ​​di checkpoint" chì impediscenu u sistema immune di attaccà a cellula cancerosa. Cum'è a chimioterapia, hè datu da u serum intravenoso è ùn hè micca bisognu di preparazione speciale prima di l'applicazione. Mentre era utilizatu solu in u stadiu generalizatu quandu hè statu sviluppatu prima, hè avà usatu in cumminazione cù quimioterapia in i cancers di u stadiu iniziale. In questu modu, a ricuperazione più longa è u cuntrollu di a malatia pò esse ottenuta.

U trattamentu di u cancer di l'immunoterapia sarà diffusa

Specialista in Oncologia è Coordinatore di Scienze Oncologiche Prof. Dr. Necdet Üskent hà dettu: "Ci sarà sempre interferenza cù l'ADN di u tumore è a mitosi di a cellula cancerosa cù i sustanzi chimichi. Ma hè un fattu chì l'usu di l'immunoterapia sarà diffusa. Mentre hè sempre utilizatu in i cancers in stadi avanzati oghje, serà utilizatu più freti in l'anni à vene in stadi precedenti è cum'è preparazione per a cirurgia. I tassi di successu in studii clinichi sustenenu ancu questi stimi.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*