Un segnu di scherzu nantu à a Strada di i Cittadini Visivi da KGM

Un Segnu di Joke nantu à a Strada di i Cittadini Visivi da KGM: U segnu "Stop" pusatu à mezu à e petre piazzate per i visivi in ​​a strada di novu custruita in u distrittu Ereğli di Zonguldak attrae a reazione di i citadini. U capu di u quartieru di Elmatepe, Muammer Aslan, hà cummentatu nantu à u segnu piazzatu à mezu à e petre piazzate per i visivi, "Com'è una anecdota".
Siccomu u travagliu stradale trà Ereğli è Gülüç, chì hà iniziatu in Ereğli in l'estiu, s'avvicina à a fine, l'arrangiamentu di a pavimentazione di a strada laterale, chì a custruzzione hè stata finita da a cumpagnia di l'imprenditore, hè stata cuminciata. Mentre chì i pavimenti cuntinueghjanu, e petre gialli fatte per i disabilità visuali sò stati posti à mezu à u pavimentu. In ogni casu, mette u segnu "Stop", chì hè statu messu per avvistà i cunduttori à a strada laterale è a surtita di u ponte, à mezu à a petra per i discapacitati visuali, provoca a reazione di i citadini. Nutendu ch'ellu ùn pudia capisce perchè u segnu hè statu piazzatu à mezu à a petra per i malati di vista, Mehmet Emin Ünal, un residente di Elmatepe Mahallesi, hà dettu: "Ùn puderia micca sensu. Tramindui anu custruitu una strada per i malati di vede è erettu un segnu "Stop". Ùn pudia capisce perchè ". disse.
U capu di u quartieru di Elmatepe, Muammer Aslan, hà paragunatu u segnu in u so discorsu à a "scherza fundamentale". Aslan hà dettu: "Questa hè a strada pedonale custruita da l'Autostrade. Comu pudete vede quì, ci hè una strada per disabili. Ci hè ancu un segnu "Stop" nantu à a strada per i visivi. L'autorità farà probabilmente ciò chì hè necessariu. Cum'è a basa. À questu tempu, una tale cosa hè una prima in Turchia è ancu in u mondu ". disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*