19 Studenti Parteciperanu à u Programma di Borsa di Studiu per i Ricercatori di Stagiaria Covid-300

U studiente participà à u prugramma di borsa di ricerca per i ricercatori covid
U studiente participà à u prugramma di borsa di ricerca per i ricercatori covid

U prucessu di valutazione di u Programma di Borsa di Studiu Intern Researcher (STAR), annunziatu da TÜBİTAK per incuragisce i circadori à participà à prughjetti destinati à u diagnosticu è u trattamentu di l'epidemie glubale Covid-19, hè statu finitu.

340 di e 300 applicazioni fatte à u prugramma eranu eligibili per riceve supportu. 118 di l'applicazioni eranu da studenti universitari, 85 da studienti graduati, 70 da studenti di dottoratu è 27 da ricercatori postdoctorali. Annunciendu chì u prucessu di valutazione hè statu finitu, u Ministru di l'Industria è a Tecnulugia Mustafa Varank hà dettu: "Avemu fiducia in i nostri circadori. Saremu tutti i vostri bisogni in u megliu modu pussibule. Ùn ci hè micca ostaculi davanti à voi, è ùn ci sarà mai da avà. Semu decisi à riesce inseme contr'à sta minaccia glubale. "Cuntinuemu a nostra strada cù passi cunfidenti versu u" Movimentu Tecnologicu Naziunale "cun ​​a forza chì ricevemu da voi". disse.

RICIU GRANDE INTERESSE

Una chjama per u prugramma STAR hè stata fatta da TÜBİTAK u mese passatu per incuragisce è sustene i ghjovani circadori chì participanu à prughjetti per u diagnosticu è u trattamentu di Covid-19. L'applicazioni per u prugramma sò iniziate l'8 d'aprile è sò finite u 20 d'aprile. Studienti è circadori chì volenu participà à prughjetti di R&D sustinuti da istituzioni pubbliche per luttà contra u coronavirus è chì sò stati accettati da i gestori di sti prughjetti pertinenti anu manifestatu un grande interessu in u prugramma.

209 di elli sò RICERCATORI FEMMINILI

U prucessu di valutazione di l'applicazioni à u prugramma di borsa di STAR hè statu finitu. Sicondu a dichjarazione fatta da u Ministeru di l'Industria è Tecnulugia; 12 studienti è circadori applicanu à u prugramma STAR cù 70 prughjetti diffirenti in 340 ghjorni. 19 circadori, cumprese 118 studenti, 85 laureati, 70 studenti di duttore è 27 studienti postdoctorali, chì vulianu travaglià in prughjetti di R&D per cumbatte Covid-300, anu u dirittu di riceve sustegnu. 300 di i 209 studiosi STAR eranu circadori femminili.

BORSA DI STUDIU FINO A 6 MIL TL

Sicondu a dichjarazione di u ministeru; In u scopu di a lotta contr'à Covid-19, i candidati dumandanu à participà à prughjetti chì travaglianu nantu à disinfettanti di nova generazione, vestiti protettivi, kit di diagnostichi, dispusitivi utilizati in unità di terapia intensiva, attrezzature per migliurà e cundizioni ambientali, medicine, vaccini è informatica. appiicazioni chì ponu influenzà e cunsequenze dirette o indirette di l'epidemie I prucessi di valutazione di i studienti sò stati cumpletati. Una borsa di studiu mensile finu à 750 TL serà datu à i studienti di u liceu, 3 mila TL à i studienti di u maestru, 4 mila 500 TL à i studenti di dottoratu, è 6 mila TL à i ricercatori postdoctorali chì participanu à prughjetti di R&D supportati publicamente.

"ÙN SIAMU LASCIATI INFORMATI"

U Ministru Varank, chì hà annunziatu nantu à u so contu di e social media chì i prucessi di valutazione di l'applicazioni per u Programma di Borsa di Studiu Intern Researcher sò stati cumpletati, hà dettu: "Vogliu sparte un bonu sviluppu cun voi. U mese passatu, avemu tenutu una cunferenza virtuale annantu à Covid-19. Ascoltamu a ricerca guidata da TÜBİTAK in u campu di u sviluppu di vaccini è droghe da i nostri stimati prufessori chì portanu personalmente stu travagliu. Duranti a cunferenza, parechji missaghji sò vinuti da i ghjovani circadori è studienti chì vulianu esse implicati in questi studii. Di sicuru, ùn avemu micca firmatu indifferenti à queste richieste. "Avemu pigliatu azzione immediata è cuncepimentu un novu prugramma di borsa di studiu". hà fattu a dichjarazione.

"Ùn ci sarà mai ostaculi in u vostru modu"

Nutendu chì anu fiducia in i circadori, u Ministru Varank hà dettu: "Vogliu sprimà questu di novu una volta di cori: avemu fiducia in tutti i nostri circadori. Saremu tutti i vostri bisogni in u megliu modu pussibule. Ùn ci hè micca ostaculi davanti à voi, è ùn ci sarà mai da avà. Semu decisi à riesce inseme contr'à sta minaccia glubale. "Cuntinuemu a nostra strada cù passi cunfidenti versu u" Movimentu Tecnologicu Naziunale "cun ​​a forza chì ricevemu da voi". disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*